דור רפאלי ממשיך לספוג אש בגלל אפליקצית "בליינדספוט"

לאחר שגיא לרר מערוץ 10 יצא בפוסט חריף נגד האפליקציה, פרסם עיתונאי "הארץ" חיים לוינסון את מספר הטלפון של דור רפאלי ועודד את הגולשים לשלוח לו סמסים בעילום-שם

מתעצם הקמפיין של אנשי תקשורת באפליקצית "בליינדספוט" בבעלות דור רפאלי, אחיה הצעיר של הדוגמנית בר רפאלי. "בלייינדספוט" היא אפליקציה המאפשרת לשלוח הודעות אנונימיות לאנשי קשר. 

לאחר שגיא לרר, מגיש התוכנית "הצינור" בערוץ 10, יצא בפוסט חריף נגד האפליקציה, פרסם היום (א')  עיתונאי "הארץ", חיים לוינסון, את מספר הטלפון של דור רפאלי ועודד את הגולשים לשלוח לו סמסים בעילום-שם.

לרר כתב לדור רפאלי: "דור היקר, תסגור. תסגור כי מתישהו, אולי אפילו בזמן הקרוב, אתה תיאלץ להתמודד עם המחשבה שילד התאבד בגלל שכל חבריו לכיתה שלחו לו הודעות איומות באופן בלתי פוסק. לא מאמין? פנה אלינו ונספר לך על כמה ילדים שכבר סופגים עלבונות קשים ובלתי פוסקים. זה קורה בעזרת האפליקציה שלך. את הילד או את הילדים האלה שיקרסו תחת המתקפה הנפשית האנונימית, אתה תסחוב איתך מוסרית.

"שום רווח כספי, שום שלט חוצות מפואר, לא יהיו שווים את הילד הזה שיופיע לך בחלומות. את הילד הזה שאת סיפורו תיאלץ להסביר לילד שלך. ואם הסיבה הזו לא מספיקה לך, אז תסגור כי נכנסת לעסק מחורבן. בעולם כבר למדו. 'סיקרט' נסגרה, כי הבינו שם ששום מפרסם גדול לא רוצה לראות את הלוגו שלו מתנוסס בהקשר של אפליקציה שכל מטרתה היא ניקוז צואה חברתית והטחתה בין המשתמשים. אז הם סגרו.

"יכול להיות שאתה חכם יותר מהם. תוכיח את זה בדרך אחרת. אולי אתה חושב שאפשר להסיט את האפליקציה הזו למסלול יותר טוב. מה שקרה בימים האחרונים מראה שאי-אפשר. הילדים פירשו אותה רק בדרך אחת. כלי הרס. המעשה המוסרי וההגיוני היחיד שנשאר לך הוא לצאת בן אדם, לצאת גדול. פשוט לסגור". 

לרר רומז בפוסט לשלט החוצות הענקי שמפרסם את האפליקציה בנתיבי איילון, מעל דרך השלום. 

אגב, לאחרונה הושקה אפליקציה ישראלית בשם Safe Spot, שמיועדת להגן מפני אפליקציות כמו "בליינדסופט" והודעות אנונימיות. "סייפספוט" חוסמת הודעות אנונימיות כאלה ומעדכנת את ההורים הורים ברגע שהודעה כזו מתקבלת במכשיר של הילד. האפליקציה פועלת כיום רק באנדרואיד.