בקרוב בנתב"ג: טיסות למזרח הרחוק במחירים שוברי שוק

הכירו את חברת התעופה שתחל בקרוב לפעול בישראל ועשויה לשבור את שוק הטיסות למזרח הרחוק עם מחירים אטרקטיביים במיוחד וזולים משמעותית מאל-על וטורקיש איירליינס ששולטות כיום בשוק

קצת יותר מ-3 חודשים לפני הנחיתה הראשונה בישראל, נראה כי חברת התעופה הסינית היינאן איירליינס כבר ממצבת את עצמה כאלטרנטיבה זולה לחברת אל-על ואפילו לחברת טורקיש איירליינס.

עלות הטיסה עם החברה הסינית עומדת על רף נמוך במיוחד של 741 דולר לטיסת הלוך ושוב ישירה לאסיה.

היינאן איירליינס תחל לטוס בקו בייג'ינג-תל-אביב החל מ-28 באפריל בתדירות של 3 טיסות שבועיות. המחירים לשני הכיוונים נכונים גם לתקופות שהייה קצרות של שבוע וגם כאלה ארוכות יותר של 6 חודשים - מה שאומר שלא מדובר במבצע נקודתי אלא במדיניות תמחור הוגנת למדי.

בחברת אל-על לא נותרו אדישים, ולאחר פרסום המחיר האטרקטיבי גם הם הורידו את המחיר, כשבמקום 1,180 דולר הוא עומד כרגע על 789 דולר. יוצא מכך שדווקא טורקיש איירליינס, שאינה מציעה טיסה ישירה למזרח הרחוק, היא יקרה מכולן עם 865 דולר לטיסת קונקשן.

היינאן איירליינס היא חברת התעופה הרביעית בגודלה בסין ונמצאת בבעלות פרטית. בקו לתל-אביב היא תפעיל מטוסים מדגם A330 חדישים בתצורה של שתי מחלקות טיסה - 176 מושבים במחלקת תיירים ו-34 מושבים במחלקת עסקים.