מנכ"ל תנובה הנכנס בהתבטאות ראשונה: נסתכל גם על הצרכנים

מליס, המשמש גם כיו"ר איגוד השיווק, בחר למקד את דבריו בכנס השנתי של האיגוד היום בהצלחה וכישלון, ורמז גם לאופן שבו צריך לעשות זאת - בלי לדלג על הצרכנים

אייל מליס / צילום: תמר מצפי
אייל מליס / צילום: תמר מצפי

"המשימה שלי היא להפוך את האתגרים של תנובה בשנים הבאות להצלחות" - כך אמר היום (ג') מנכ"ל קבוצת תנובה הנכנס, אייל מליס, בהתבטאות ראשונה מאז מונה לתפקיד במקום אריק שור.

מליס, המשמש גם כיו"ר איגוד השיווק, בחר למקד את דבריו בכנס השנתי של האיגוד היום בהצלחה וכישלון, ורמז גם לאופן שבו צריך לעשות זאת - בלי לדלג על הצרכנים.

לדבריו, "יש הבדל עצום בין הצלחה לכישלון. אי-הצלחה היא כאשר ניסית להשיג מטרה ולא השגת אותה. כישלון הוא כששמנו לעצמנו מטרה ויעד ולא הצלחנו להשיגם, אבל מצבנו הורע. אם קודם עמדנו לפני תהום, הרי שאחרי הכישלון צעדנו צעד אחד קדימה".

אלא שלדברי מליס, כישלון יכול גם לבנות חברות: "בעזרת כישלון אפשר לבנות מהלכים נועזים בעתיד. מנהלים נבחנים ביכולת ההנהגה. מנהיג שיצליח הוא זה שידע להסתכל על כל בעלי העניין שלו: צרכנים, לקוחות, עובדים, קהילה, סביבה וגם בעלי המניות. צריך לבוא צנועים ולדעת ללמוד".