גאדג'טים: טלוויזיה חכמה של LG עם 4K ב-5,000 שקל

ברמת המחיר ש-LG מציעה על הטלוויזיה מדגם UF69, כולל מגוון האפליקציות (כרגע סלקום ובעתיד הקרוב נטפליקס) ותמיכה ב-4K, מדובר בעסקה מוצלחת

ה-UF69 היא טלוויזיה חכמה בגודל 49 אינץ' הכוללת את מערכת ההפעלה WebOS 2.0 המוצלחת. LG מציעה גישה לאפליקציות סלקום TV, מאקו ובקרוב גם נטפליקס. איכות התמונה מוצלחת וגם השמע עושה את העבודה

כניסת נטפליקס לישראל הפכה את טכנולוגיית ה-4K לרוולנטית (רזולוציית מסך הגבוהה פי 4 מ-Full HD), כאשר מחירי המסכים התומכים בטכנולוגיה ממשיכים לרדת. דגם UF69 של חברת LG מגיע בגודל 49 אינץ', מחירו עומד על 5,000 שקל והוא כולל תכונות חכמות.

ממשק: ה-UF69 הוא מסך חכם הכולל את מערכת ההפעלה webOS בגרסה 2.0. מדובר בגרסה המשפרת את הידידותית לעומת הגרסה הקודמת ומציעה זמן אתחול מהיר יותר (מעבד 2 ליבות). כמו כן, הממשק מגיב בצורה מהירה וחלקה. הממשק מגוייר לעברית והוא כולל מעיין סרגל הבנוי בצורה אלכסונית, עליו מופיעים האייקונים של כל האפליקציות והשירותים הקיימים. מאוד קל לתפעל את הממשק ולהבין את ההיגיון. נקודה לציון לטובה הוא הממשק הראשוני להגדרת הטלוויזיה, הבנוי בצורה הומוריסטית עם ציפור קטנה, שאמורה לגרום גם למשתמשים לא טכנולוגיים לבצע את הפעולות אשר יחברו את המסך לאינטרנט. למסך יש גם תמיכה בקבצי כתוביות בעברית מסוג SRT , המתאימים בהורדת קבצי וידיאו מהרשת.

אפליקציות: מה שחשוב בטלוויזיה חכמה הן האפליקציות, ל-LG יש גישה לשירות ה-VOD של סלקום TV בעלות 40 שקל לחודש (עבור 5 מכשירים, כולל סמארטפון וטאבלט). חוץ מזה יש מאקו, יו טיוב, ישראל היום, כלכליסט וגו פרו. ה-WebOS כוללת בחנות שלה את אפליקציית נטפליקס, אבל זו לא הייתה זמינה בבדיקה והיא אמורה להגיע לחנות של ה-UF69 בשבועות הקרובים מאוד. כאשר זו תגיע, לקוחות הטלוויזיה יוכלו ליהנות מתוכניות טלוויזיה ב-4K (בינתיים יש את אפליקציית יו טיוב).

עיצוב: ה-UF69 היא טלוויזיה שנראית לא רע בכלל, במיוחד ביחס למחירה ולקטגוריה אליה היא שייכת. הטלוויזיה מגיעה עם מסגרת דקה ובצבע כסוף. העובי של המסך סביר, אבל הוא לא נכנס לקטגוריה של הטלוויזיות הדקות. LG מיקמה את שתי הרגליות בצדדים הקיצוניים, דבר הנותן תחושה כאילו המסך צף באוויר.

תמונה: כאמור, ה-UF69 היא טלוויזית LED התומכת בתמונה ברזולוציית 4K והיא כוללת מנוע לשיפור תמונה באיכות Full HD ל-4K. התמונה ב-HD או ב-Full HD היא חדה ונקייה, אבל הצבעים שלה יחסית רכים וחסר קצת עושר בהם. התמונה עצמה קצת יותר כהה ממה שרצינו, אבל עדיין ברמה טובה. בשידורי טלוויזיה רגילים של ערוץ 2 ו-10, התמונה סבירה.

סאונד: הסאונד של הדגם הזה מפתע לטובה, הוא נקי, עם באס מורגש ובסך הכל מצליח לעשות את העבודה.

חיבורים: אחד הדברים שיפריעו לחלק מהמשתמשים הוא מספר חיבורי ה-HDMI, זה כולל רק שתי כניסות. צרכנים המחזיקים גם ממיר כבלים/לוויין, קונסולת משחק ואולי סטרימר, יגלו שמספר החיבורים מצומצם מדי. יש כאן גם 2 כניסות USB, תקשורת WiFi וחיבור LAN.

בשורה התחתונה, ברמת המחיר ש-LG מציעה את הטלוויזיה שלה, כולל מגוון האפליקציות (כרגע סלקום ובעתיד הקרוב נטפליקס) ותמיכה ב-4K, מדובר בעסקה מוצלחת.

מחיר: 5,000 שקל (לגודל 49 אינץ')

ציון: 9.