חדש בשוק: ג'ינס ב-440 שקל שדוחה כתמים, לכלוך ומים

זה אמנם נשמע כמו מוצר מתוך סרט מדע בדיוני, אבל זה אמיתי לגמרי: חברה אמריקאית פיתחה בד ג'ינס חדש שמצליח לדחות כתמים ונוזלים, כך שכל טיפת שמן או קטשופ שטפטפה עליו נעלמת כלא הייתה

כמה פעמים זה קרה לכם: אתם יושבים בבית-קפה, ולאחר רגע של הסחת דעת, שמתם לב שהג'ינס שלכם הוכתם או נרטב, ועכשיו כל מה שנותר הוא להסתובב בעולם בבושת-פנים קלה ובניסיון מגושם להסתיר את הלכלוך.

עד היום חשבנו שזה פשוט דרכו של עולם, אבל חברה חדשה עומדת לשנות את כל זה: הכירו את הג'ינסים של ODO, שמבטיחים כי לעולם לא יתלכלכו, יירטבו או יסריחו, לא יצטרכו כביסה ואפילו יעזרו לנו לשמור על הסביבה. 

נכון, זה נשמע כמו פנטזיה, אבל על-פי אתר גיוס ההמונים קיקסטארטר, הג'ינסים האלה עוד רגע יהיו בהישג ידנו, אם נעזור במימונם, כמובן.

חברת ODO כבר גייסה לשם כך כ-205 אלף דולר, ובסוף ינואר תסגור את הקופה ותתחיל לייצר את הג'ינסים המדוברים, כדי שיגיעו אל ארוננו כמה שיותר מהר.

החברה מבטיחה שאפשר לשפוך על בד הג'ינס דוחה הכתמים שלהם כל דבר, החל מיין ועד לדבש, ואלה לעולם לא ידבקו אליו או ילכלכו אותו, ואם תוכיחו להם אחרת - הם ישלחו ג'ינס חדש, בלי שאלות מיותרות.

המטרה של ODO די פשוטה בסופו של דבר: פחות כתמים שווה פחות כביסות - משמע יותר שמירה על איכות הסביבה.

על-פי החברה, אנחנו מבזבזים 7,200 כוסות מים בשנה על כיבוס זוג בודד של מכנסי ג'ינס. כעת, עם הטכנולוגיה החדשה שפיתחו ב-ODO, נוכל לשנות את כל זה.

אם אתם רוצים ללבוש מכנסי ג'ינס שלעולם לא יתלכלכו או יירטבו, תוכלו להזמין אותם דרך האתר תמורת 109 דולר, כלומר כ-430 שקל, לא כולל דמי משלוח, והם יגיעו אליכם ביוני 2016.