נדחתה בחינת המתווכים - בשל מזג האוויר הסוער בירושלים

ביום רביעי הקרוב היו אמורים לגשת למעלה מ-2,000 נבחנים שממתינים להיבחן ולנסות לקבל רישיון תיווך ממשרד המשפטים ■ הבחינה נדחתה בחודש לאור היתכנות לקשיי גישה לעיר, והסכנה לביטחונם של הנבחנים

שלג בירושלים / צילום: עמירם ברקת
שלג בירושלים / צילום: עמירם ברקת

ביום רביעי הקרוב נקבע המועד של בחינת המתווכים, אליו היו אמורים לגשת למעלה מ-2,000 נבחנים שממתינים להיבחן ולנסות לקבל רישיון תיווך ממשרד המשפטים. הבוקר (ב') הודיעו במשרד המשפטים כי בשלמזג האוויר הסוער הצפוי בירושלים הוחלט על דחיית המועד בחודש ימים.

"עקב מזג האוויר הסוער הצפוי לפקוד את העיר ירושלים בימים הקרובים", כך נמסר ממשרד המשפטים, "הבחינה בדיני מתווכים במקרקעין שנקבעה ליום רביעי 27.1.16 בשעה 12.00 בבנייני האומה בירושלים, תדחה בחודש ותתקיים ביום ראשון, 28 בפברואר באותו מקום ובאותה השעה".

עוד נמסר ממשרד המשפטים: "כ-2,200 נבחנים היו צפויים להיבחן במועד זה, אך לאור היתכנות לקשיי גישה לעיר, והסכנה לביטחונם של הנבחנים, הוחלט על ידי מינהלת היחידות המקצועיות במשרד המשפטים כי יש לדחות את הבחינה למועד אחר".

נזכיר כי בחינה זו, המתקיימת בדרך כלל ארבע פעמים בשנה, מאפשרת למי שניגש ועובר אותה לעסוק בתיווך ולהירשם ברשם המתווכים שבמשרד המשפטים. המועד שנדחה כעת הוא הראשון מבין ארבעה מועדים מתוכננים ב-2016. המועד השני מתוכנן ל-8 במאי השנה, מועד נוסף מתוכנן ל-2 לאוגוסט 2016 והמועד האחרון של שנת 2016 מתוכנן ל-6 בנובמבר.