שת"פ בין חברת ג'ילט, שמשווקת את מותג סכיני הגילוח, לבין חברת GETT הישראלית (גט טקסי לשעבר): ג'ילט תשווק את סכין הגילוח "Fusion ProShield" באמצעות צי ייעודי ב-Gett תוך 10 דקות בפריסה ארצית בצי השליחים והמוניות של Gett. במסגרת ההשקה, הסכין תוצע במחיר של 45 שקל.
לצורך הפרויקט הוקם צי ייעודי באפליקציה שיקרא "Gett Gillette". האפליקציה עוצבה בהתאם לעיצוב החדש של הסכין, והלקוח יוכל להזמין ולראות את המוצר בדרך אליו.
לקוחות החברה בישראל יהיו הראשונים בעולם להתנסות במוצר החדש ויוכלו לבצע את הרכישה רק באמצעות האפליקציה ב-24 השעות הראשונות. השירות יהיה פעיל מהיום השעות 20:00-00:00 ומחר בין השעות 10:00-15:00.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.