צפו: שלל קרוסאוברים חדשים לחלוטין עולים על הכביש

מתקפת דגמים אינטנסיבית של רכבי פנאי-שטח חדשים: הצצה לשלל הג'יפונים שיעלו בקרוב על הכביש, וצפויים להגביר עוד יותר את התחרות הקשה בסגמנט החם ביותר בשנים האחרונות בשוק הרכב

מתקפת דגמים אינטנסיבית של רכבי פנאי-שטח חדשים שיעלו בקרוב על כבישי ישראל: שלל הג'יפונים החדשים צפויים להגביר עוד יותר את התחרות הקשה בסגמנט החם ביותר בשנים האחרונות בשוק הרכב. 

אאודי מדווחת על מועד התחלת הייצור הסדרתי של דגם אי טרון קרוסאובר, הדגם החשמלי הראשון שלה במפעלים בבריסל בלגיה, שם תבנה אאודי גם את מערכי הסוללות של המכונית. מדובר בסנונית החשמלית הראשונה של אאודי שתיוצר כבר ב-2018 בדרך ליעד מכירות של 25% מסך כל הדגמים שלה בארה"ב בשנת 2025.

בשנת 2009 ניסתה קיה למצוא את דרכה בשוק האמריקני עם דגם SUV גדול בשם קיה בורגו ששווק במקומות נוספים גם תחת השם קיה מוהאבי. המכונית נחלה כישלון עקב רמה טכנולוגית ירודה ואיכות הרכבה שלא עמדה בסטנדרטים הדרושים. כעת, בחלוף שבע שנים מנסים בקיה ארה"ב להחזיר את המכונית לסיבוב נוסף והרבה יותר מעודכן תחת השם טלורייד קונספט. המכונית הוצגה לאחרונה בתערוכת המכוניות בדטרויט והציגה מפרט עשיר ומפואר. 

60% מהמכירות של ביואיק מגיעים משני דגמי קרוסאובר של היצרן האמריקני וזאת סיבה מצוינת להוסיף דגם שלישי לחגיגה בשם ביואיק אנויז'ן שתוכנן וערך נסיעות מבחן בארהב אך הוא מיוצר בסין. בביואיק מכוונים גבוה עם הדגם הזה שמתחרה באאודי קיו 5 והמכונית שתחל להימכר בחודשים הקרובים באמריקה מגיעה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 2 ליטר בעל ארבע בוכנות בהספק של 252 כוחות סוס ותיבת הילוכים אוטומטית בת שש מהירויות ומערכת הנעה לכל ארבעת הגלגלים כסטנדרט.