9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה השבוע; בנק לאומי - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: גל הפרסום החדש של סלקום הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם כ-1.7 מיליון דולר; כמו בפעמים הקודמות, הקמפיין לא השתלב מיד בצמרת הדירוג

זמן לא רב לאחר עלייתה לאוויר, מתברגת הפרסומת של בנק לאומי בראש טבלת הפרסומות הזכורות. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב, מקדמת את רעיון היעילות הדיגיטלי, תוך שהיא מזכירה לצופה מה עשו פעם באמצעות צ'קים מנייר - שילמו שכר דירה, חוגים וכדומה.

הפרסומת של לאומי רושמת שיעורי זכירה של 5.5%, הנמוכים ב-40% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות. הפרסומת מצליחה אמנם בפרמטר הזכירה, אך בפרמטר האהדה התוצאות שלה מרשימות פחות. היא ממוקמת במקום החמישי בלבד בדירוג האהובות, עם שיעורי אהדה של 10.1%.

הפרסומת של 9 מיליון ממשיכה להיות גם השבוע הפרסומות האהובה ביותר. כמו בכל הפרסומת של החברה, גם בזאת מתמקדת הפרזנטורית שני כהן בניסיון הומוריסטי לשכנע את חבריה ההיפים לא לעזוב את סוכן הביטוח שוקה. שיעורי האהדה לפרסומת זהים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 23.6%.

גל הפרסום החדש של סלקום, באמצעות משרד גיתם BBDO, הוא הקמפיין המושקע ביותר ביחס לכל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך השקעה העומד, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, על כ-1.7 מיליון דולר - מעט פחות משהושקע בקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר, שהיה של yes ועמד על 1.8 מיליון דולר.

כמו בסבבי פרסום קודמים, הקמפיין בכיכובו של אודי כגן, המגלם את "משיח", לא משתלב מיד בצמרת הדירוג, ולהומור שלו לוקח זמן לחלחל לקהל הצופים. הפרסומת ממוקמת במקום השלישי בדירוג האהובות ובמקום השמיני בדירוג הזכורות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 549 (לעומת 544 בתקופה הקודמת).

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-43.5 מיליון דולר (לעומת כ-35 מיליון דולר בתקופה הקודמת).

פרסומות
 פרסומות