טלי מורנו עוזבת את חדשות 10 - בגלל קיצוץ 30% בשכרה

(עדכון) - באחרונה הועברה מורנו מהגשת מגזין "שישי" של חדשות 10, ועפ"י גורמים בחברת החדשות, היא חשה כי עבודתה דולדלה משמעותית ■ שכרה של מורנו לפני הקיצוץ עמד על כ-30 אלף שקל בחודש

טלי מורנו / צלם: אוסנת רום
טלי מורנו / צלם: אוסנת רום

מגישת המהדורה המרכזית של חדשות 10טלי מורנו, הודיעה אמש (שבת) על רצונה לעזוב את הערוץ. מורנו מגישה את המהדורה כיומיים בשבוע לסירוגין עם תמר איש-שלום, זה קרוב ל-3 שנים. 

באחרונה הועברה מורנו מהגשת מגזין "שישי" של חברת החדשות. על-פי גורמים בחברת החדשות, מורנו חשה כי עבודתה בחברת החדשות דולדלה משמעותית.

ככל הנראה, אחרי שמורנו עזבה את "שישי" קיצצו את שכרה ב-30%, ולכן היא עזבה. ל"גלובס" נודע כי שכרה של מורנו לפני הקיצוץ עמד על כ-30 אלף שקל בחודש. 

זה הסיבוב השני של מורנו בחדשות 10, לאחר שהגיעה לערוץ בראשית ימיו, עם שחרורה מגלי צה"ל. לאורך השנים היא נחשבה למגישה מרכזית והגישה שורה ארוכה של משדרים מרכזיים, ובהם "היום שהיה" ו"חדשות השבת".

בשנת 2010 עזבה מורנו את חדשות 10 לטובת עבודה בזכיינית ערוץ 2 קשת. באפריל 2013 היא שבה לחדשות 10 כדי להגיש את מגזין "שישי" שנבנה מחדש לצדו של אלון בן-דוד. 

לאחרונה נבנה המגזין מחדש, ומורנו ובן-דוד הוחלפו על-ידי אילה חסון שעברה לערוץ. מאז הסתפקה מורנו בהגשת המהדורה המרכזית פעם-פעמיים בשבוע. 

מחדשות 10 נמסר בתגובה: "אנו מצטערים על החלטתה של טלי, שתרמה רבות להצלחת מהדורת החדשות של ערוץ 10, ומאחלים לה הצלחה רבה בהמשך הדרך. בקרוב נודיע על זהות המחליף/ה". 

בועז בן-ציון, סוכנה של מורנו, מסר בתגובה: "שכרה של טלי לא קוצץ. היקף העבודה השתנה, ובהתאם גם השכר. ערוץ 10 היה בית חם עבור טלי מורנו, ועכשיו אנו נבחן את האופציות שהוצעו לנו".