אבי שקד רוכש את שריונית חסם מקחטן ומשביט

שקד ירכוש בכ-30 מיליון שקל את חלקם של שותפיו בחברת דלתות הפלדה

חברת דלתות הפלדה שריונית חסם תהיה בבעלותו הבלעדית של אבי שקד, לאחר שסיכם את רכישת חלקם של שותפיו, משפחת קחטן ורמי שביט. כל אחד מבין השלושה מחזיקים בשליש ממניות החברה, ושקד המשמש כמנכ"ל שלה ירכוש את החלק של כל אחד משותפיו בכ-30 מיליון שקל. עם השלמת העסקה, יחזיק שקד 100% מהאחזקות. שקד עתיד לשלם למשפחת קחטן 15 מיליון שקל וסכום דומה ישולם לשביט.

השותפות בין שקד לשביט בשריונית חסם החלה ב-1988, ובהמשך רכשה משפחת קחטן מניות שהחזיקה יוניקורן בחברה, באמצעות חברת א.ע.מ.פ. המפעל של שריונית חסם נמצא באזור התעשייה בקרית גת ומועסקים בו כ-160 עובדים. החברה מעסיקה בשורותיה עוד כ-200 עובדים ב-27 סניפים ומרכזי תצוגה שהיא מפעילה ברחבי הארץ.

למפעל כושר ייצור של כ-60 אלף דלתות בשנה, ובחברה גובשה תוכנית אסטרטגית שתאפשר להגדיל את היקף הייצור בו לכ-90 אלף דלתות תוך כשנתיים. מחזור הפעילות של החברה נאמד ב-140 מיליון שקל ו-25% מהמוצרים שלה מיועדים לייצוא.

בהתייחס לעסקה אמר היום שקד: "אני מתכוון להפעיל תוכנית חדשה להתרחבות, שתכלול כניסה לפעילות בתחום המוצרים החדשים - כמו דלתות מעוצבות ודלתות טכניות מתוחכמות - וחדירה לשווקים חדשים תוך הרחבת הייצוא של שריונית חסם".