קריאות להחרים את משה איבגי; המשטרה בודקת טענות נגדו

(עדכון) - ארגוני נשים קוראים להחרים הערב את הפרמיירה להצגה בכיכובו של איבגי בתיאטרון חיפה ■ איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית: "קורא לתיאטראות להשעותו לאלתר עד לבדיקה מעמיקה"

משה איבגי/צילום: רוני שיצר
משה איבגי/צילום: רוני שיצר

המשטרה פנתה הבוקר (א') לשתי נשים שטענו כי הוטרדו מינית על-ידי השחקן משה איבגי. זאת, עקב חשיפת וואלה! NEWS על אודות הטענות נגד השחקן.

במשטרה מנסים לבדוק אם הן יהיו מוכנות להגיש תלונה או למסור עדות לחוקרים. עד כה העידו מעל 10 נשים כי נפגעו מהטרדות מצד משה איבגי.

במקביל, ובעקבות הטענות של הנשים להטרדות מיניות מצד איבגי, ארגוני נשים קוראים להחרים הערב (א') את הפרמיירה להצגה "שלא תתעורר הילדה" של תיאטרון חיפה, בהשתתפותו של השחקן.

ממשרד יחסי הציבור של תיאטרון חיפה נמסר כי הפרמיירה תתקיים הערב כמתוכנן בבית ציוני אמריקה בתל-אביב, וכי איבגי צפוי להופיע בה.

גל שרגיל, יו"ר עמותת "אחת מתוך אחת", הנאבק ההטרדות מיניות, אמרה לוואלה! NEWS: "אנחנו קוראות להחרים הצגות בכיכובו של משה איבגי, על-פי גורמים בתקשורת יש מעל 10 נשים שנפגעו ממנו. הליכה להצגות פירושה שיתוף-פעולה עם ההשתקה שנעשתה במשך שנים בתעשייה כלפי האלימות המינית של איבגי. אנחנו קוראות לנשים ולגברים להיות בסולידריות עם הנפגעות ולהחרים את איבגי".

איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית מסר כי הוא "קורא לתיאטראות שמעסיקים את איבגי להשעותו לאלתר עד לבדיקה מעמיקה וקפדנית של הטענות שהועלו נגדו".