תקציב חטיבת המאפים של שטראוס עובר ל-y&r

התקציב, בהיקף מוערך של כ-10 מיליון שקל, טופל עד עתה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי

מגמת ההתחזקות של משרד הפרסום y&r ישראל נמשכת, והוא מגדיל את נתחו במערך הפרסום של שטראוס. ל"גלובס" נודע כי המשרד יקבל את תקציב הפרסום של חטיבת המאפים, בהיקף מוערך של כ-10 מיליון שקל. התקציב טופל עד עתה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

חטיבת המאפים של שטראוס כוללת מותגים כמו "בפלות", "עוגת עלית" ו"עד חצות". בשנה האחרונה לא נעשתה בה פעילות פרסומית, אך בעבר השקיעה בה שטראוס הן מבחינת תקציבים והן מבחינת בקטגוריה מהלכים פורצי דרך.

אחד המהלכים הזכורים ביותר, ובאותה תקופה גם החדשניים ביותר, הוא השימוש בוויכוח הנצחי אם אומרים "בפלים"או "ופלים". בשטראוס פתחו את השאלה להכרעת הקהל ובסופו של דבר הלכו עם הבחירה שלו - "בפלים".

למשרד הפרסום y&r ישראל יש שותפות ארוכת-שנים עם קבוצת שטראוס. במהלך המשבר החמור שחווה המשרד עם עזיבתם של השותפים המייסדים וגל עזיבות התקציבים בעקבות זה, הייתה שטראוס כמעט החברה היחידה שלא התנערה ממנו לחלוטין. אמנם חלקו של המשרד במערך הפרסום של החברה קטן באופן משמעותי, ואת מקומו תפס משרד הפרסום אדלר-חומסקי, אבל נותרו בטיפולו תקציבים שהיו מתקבלים בשמחה במשרדים אחרים. כיום מטפל המשרד בתקציבי הפרסום של מחלבת יטבתה, בחטיבת המלוחים (הכוללים את דוריטוס, תפוצ'יפס, צ'יטוס ופיתה קראנצ') ובמותג אנרג'י.

ההזדמנות שנתנה שטראוס למשרד הוכיחה את עצמה, והוא ייצר עבורה כמה קמפיינים בולטים - בהם הקמפיין לשוש "את לא מחליטה עליי", שעורר לפני שנה הד תקשורתי רב.

מקורבים מספרים ל"גלובס" כי שביעות-הרצון מהמשרד בתוך הקבוצה גבוה מאוד, ועתה הוא גם קוטף את הפירות על כך.

עד לפרסום הידיעה לא התקבלה תגובת שטראוס. ב-y&r ישראל סירבו להגיב.