אקסטרה אנרג'י: המכירות בבריטניה יחצו ב-2016 את המיליארד א'

חברת שירותי האנרגיה של מוטי בן משה, הודיעה כי גייסה במהלך סוף השבוע כ-125 אלף לקוחות חדשים לפעילותה בבריטניה

מוטי בן משה / צילום: תמר מצפי
מוטי בן משה / צילום: תמר מצפי

אקסטרה אנרג'י, חברת שירותי האנרגיה של איש העסקים מוטי בן משה, פרסמה היום (א') כי גייסה במהלך סוף השבוע האחרון כ-125 אלף לקוחות חדשים לפעילותה בבריטניה. לקוחות אלו גויסו במסגרת מבצע לקוראי מגזין הסאן הבריטי שעורך אתר הרכישות המשותפות TheBigDeal.com ושיסתיים ביום שישי הקרוב.

אקסטרה אנרג'י, עוסקת במכירת שירותי אנרגיה ללקוחות פרטיים ועסקיים. החברה החלה את פעילותה בגרמניה ולפני כשנה וחצי החלה לפעול גם בבריטניה, שם היא מוכרת חבילות משולבות של גז וחשמל. לפי פרטי המבצע, המפורסמים בסאן הבריטי, המחיר הממוצע של החבילה המשולבת יעמוד על 731 פאונד בשנה, ויביא לחיסכון של עד 358 פאונד בשנה, בהשוואה לחבילות המחירים שמציעות שש חברות האנרגיה הגדולות בבריטניה.

מחיר חבילות האנרגיה בבריטניה מושפע מהמיקום הגיאוגרפי של הלקוח. לדברי חברת אקסטרה אנרג'י היקף העסקות שנרשמו ביממה שלאחר פתיחת המבצע משקפות הכנסה שנתית של כ-110 מיליון פאונד , כלומר כ-880 פאונד ללקוח.

לדברי אקסטרה אנרג'י, היא משרתת כיום באנגליה כ-800 אלף לקוחות פרטיים וכ-100 אלף לקוחות עסקיים. להערכת החברה, היקף המכירות שלה באנגליה אמור לחצות במהלך 2016 את הרף של מיליארד אירו (כ-780 מיליון פאונד) בשנה - מחזור דומה לזה שמאפיין את הפעילות הוותיקה יותר של אקסטרה אנרג'י בגרמניה, לדבריה. בשנה הבאה היא מתכננת גם כניסה לתחום אספקת המים לצרכנים באנגליה.

"העסקה עם הסאן הבריטי היא עוד צעד חשוב במהפכה שאקסטרה מובילה באנגליה, במהלך השנה וחצי האחרונות העלינו את רף התחרות בשוק בצורה שלא נראתה אי פעם וחסכנו לצרכן הבריטי למעלה 200 מיליון פאונד. אני סמוך ובטוח שנמשיך לעשות זאת גם בתחומים חדשים", ציין בן משה.