הוט מובייל מחזירה מבצע: שני קווים ב-40 ש'

פרטנר השיקה את המותג שלה, והתגובות לא מאחרות לבוא - ובאגרסיביות

במלחמה כמו במלחמה: פרטנר השיקה את המותג שלה, והתגובות לא מאחרות לבוא - ובאגרסיביות. לאחר שגולן טלקום החזירה אתמול מבצע הנחות, הוט מובייל חוזרת היום (ה') למבצע הזוגות ב-40 שקל לחודש פלוס 3 ג'יגה לקו.

מדובר במבצע שיימשך עד סוף פברואר, ומטרתו היא להשיב מלחמה בשוק הסלולר בעקבות סדרת המהלכים שבאה עם השקת המותג החדש של פרטנר.

בשוק הסלולר אמנם ציפו למהלך הרבה יותר משמעותי מצד פרטנר במסגרת ההשקה, ואולם זה לא אומר שהחברות המתחרות יתנו לה לנוח על זרי הדפנה. פלאפון השיקה את המהלך שלה, שנתפס כמהלך חסימה באמצעות השקת המותג הפרטי לפני שבועיים; גולן רעננה מבצע קיים; והיום הוט מובייל משיקה את המבצע הכי חזק שלה, שאותו היא שומרת לימי סגריר - מבצע הזוגות.

מדובר במבצע שהוט מובייל מוכרת ב-60 שקל לזוג כשגרה, אבל כעת, משהשוק החל להתחמם שוב, היא שולפת אותה ודוחפת אותו בכל הכוח לפרק זמן מוגבל.

עד היום, חודש פברואר מתאפיין בהאטה במספר הגיוסים היומיים שלו, וגם גולן עד היום נמצאת במאזן שלילי בגיוסים, כולל כל חברות הסלולר הוותיקות. הוט מובייל היא היחידה שממשיכה להוביל במרץ את השוק תוך ניצול העובדה שיש לה רשת משותפת עם פרטנר, ולכן לקוחותיה נהנים מאותם ביצועים בדיוק.