אישה נוספת העידה הבוקר על הטרדות מיניות מצד משה איבגי

בראיון לקרן נויבך ברשת ב' טענה הבוקר יעל (שם בדוי), מפיקה בתעשיית הטלוויזיה והקולנוע: "איבגי שלח ידיים; בכיתי למפיקי הסרט, והם אמרו לי: 'זה בסדר, הוא יתנצל'"

העדויות בפרשת ההטרדות המיניות לכאורה מצד משה איבגי ממשיכות להיערם: הבוקר (א') התראיינה אצל קרן נויבך בתוכנית "סדר יום'" ברשת ב' אישה נוספת, שתיארה אירוע של הטרדה מינית שעברה מצידו של איבגי וכן הטרדות מילוליות ופיזיות כלפי נשים אחרות על סט הצילומים בו שימשה כמפיקה.

האישה, מפיקה בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה, סיפרה כי הדפה את איבגי ונמלטה לאחר שזה ניסה לכאורה לשלוח ידיים אל גופה, לאחר שורת אמירות גסות שלו לעברה. האישה סיפרה בהרחבה על קשר השתיקה בתעשייה סביב ההטרדות המיניות לכאורה של איבגי.

לדבריה, היא פנתה אל מפיקי הסרט והודיעה כי היא מעוניינת לפנות למשטרה. אלה ביקשו להרגיעה, אמרו לה "זה בסדר" והביאו את איבגי להתנצל בפניה. עוד סיפרה כי מאז ועד היום היא לא הסכימה שאיבגי ישתתף בהפקות שאותן ניהלה, על-מנת לשמור על נשים נוספות מפני פגיעה מינית.

עורך דינו של איבגי סירב להגיב לדברים.

תקציר דברי האישה שהתראיינה בשידור: "משה איבגי דחק אותי לכיוון הקיר… הוא התחיל לשלוח אליי ידיים. הצלחתי לדחוף אותו ולחמוק מתחת ליד שלו וללכת אחורה… ראיתי המשך התנהגות לא ראויה שלו כלפי נשים אחרות, הבנתי שזה לא בסדר; ראיתי אותו ללא שום עכבות נוגע בנשים נוספות… ניסיתי להשמיע את קולי, הלכתי לבכירים על הסט, הייתי בסערת רגשות, בכיתי ואמרתי שאני לא מוכנה לעבוד ככה, ושאני רוצה ללכת למשטרה ורוצה להתלונן, והרגיעו אותי ואמרו לי - 'זה בסדר, אנחנו נדבר איתו, זה בסדר, הוא יתנצל, והוא לא יתקרב אליך יותר'. הוא בא אליי ומלמל איזה סוג של התנצלות, 'סליחה' כזה, 'מה כבר עשיתי, מה את רוצה'".