Z Digital House חושפת נתונים על השימוש בלינקדאין בישראל

מהנתונים עולה כי בשנה החולפת נרשמו עלייה של 17% בהצטרפות לקבוצות לינקדאין, עלייה של 18% בתדירות הכניסה לאתר לינקדאין, עלייה של 23% בכמות המשתמשים ועלייה של 22% בצפיית התכנים בלינקדאין

המטה הראשי של לינקדאין בקליפורניה / צילום: בלומברג
המטה הראשי של לינקדאין בקליפורניה / צילום: בלומברג

Z Digital House, סוכנות השיווק הדיגיטלי המתמחה בשיווק חברתי מבוסס B2B וקהלי נישה, מפרסמת את המידע המעודכן ביותר בנוגע להרגלי החיפוש והגלישה של משתמשי לינקדאין בישראל לשנת 2015.

בין הנושאים הבולטים: מספר הישראלים הנמצאים בלינקדאין, מדרג תפקידי הבכירים הבולטים, התפלגות השימוש בין הסלולרי לבין הדסקטופ, השוואה בין תדירות שימוש בלינקדאין ב-2014 ומול 2015 ועוד. 

מתוך המידע הבלעדי נמצא כי התפקידים הבולטים ביותר ב"חיפוש" הם:

1. Owner
2. CEO
3. מנהלי פרויקטים
4. מהנדסים: תוכנה וחומרה

התעשיות הבולטות ביותר הן:

1. טכנולוגיות, כאשר תת-התעשייה היא תעשיית התוכנה
2. שירותים מקצועיים כגון: עורכי דין, רואי חשבון ועוד
3. ממשל, חינוך ועמותות לא רווח
4. שירותי פיננסים
5. ארכיטקטורה
6. הנדסה

גדלי החברות: רוב של כ85% לחברות מסוג SMB (כלומר חברות של 50 איש ועד כ-200 איש בממוצע)

בקטגוריית אחוזי הגידול של פעילות בין 2014 ל-2015 ניתן לראות בבירור עלייה בתחומים הבאים:

1. 17% עלייה בהצטרפות לקבוצות לינקדאין

2. 18% עלייה בתדירות הכניסה לאתר לינקדאין

3. 23% עלייה בכמות המשתמשים

4. 22% עלייה בצפיית התכנים בלינקדאין

התפלגות משתמשים בין סלולרי לדסקטופ: 67% מהישראלים בלינקדאין גולשים במובייל, ו-33% גולשים בדסקטופ, אם כי חייבת חפיפה ביניהם. 

Z Digital House הוקמה בתחילת 2011 כחברה המספקת מנעד ומגוון שירותים עתיר ניסיון בעולם השיווק הדיגיטלי ומתמחה בקהלי נישה ובשיווק לB2B בארץ ובחו"ל. החברה הוקמה על-ידי זיו שיינפלד, לשעבר מנהל השיווק הדיגיטלי של קבוצת רבוע כחול, מנהל באגף השיווק של פרטנר ומחלוצי המדיה החברתית בישראל. מלקוחותיה הגדולים: מיקרוסופט, הקריה האקדמית אונו, לאומי קארד, טלדור, אורקל, קבוצת שטראוס ועוד.