מנהלת שיתופי-הפעולה של קשת, לימור אהרונוביץ', עוזבת

זאת לאחר 21 שנה בזכיינית ■ עומר ניצני, מנהל הדיגיטל של קשת ומאקו, יקבל לידיו גם את ניהול תחום שיתופי-הפעולה

לימור אהרונוביץ' /  צילום:אלדד רפאלי
לימור אהרונוביץ' / צילום:אלדד רפאלי

לימור אהרונוביץ', מנהלת מחלקת שיתופי-הפעולה בחטיבת השיווק של זכיינית ערוץ 2 קשת וחברה בהנהלת קשת, הודיעה היום (ב') על החלטתה לצאת לדרך חדשה, לאחר 21 שנים בחברה.

אהרונוביץ' פיתחה והקימה את מחלקת שיתופי-הפעולה והחסויות של קשת, ובמסגרת זו יצרה חיבורי תוכן בין המותגים המובילים במשק בכל פלטפורמות המדיה והובילה מהלכי חדשנות אינטגרטיבית בין עולמות המדיה של הטלוויזיה והאינטרנט.

עומר ניצני, מנהל הדיגיטל של קשת ומאקו, יקבל לידיו גם את ניהול תחום שיתופי-הפעולה, כחלק מהאסטרטגיה בה כבר פועלת קשת לפרויקטים משולבי טלוויזיה ודיגיטל.

אהרונוביץ' מסרה כי "במשך תקופה ארוכה ומשמעותית קשת הייתה עבורי בית. אני מרגישה ברת-מזל שבמשך כל-כך הרבה שנים הייתי שותפה לעשייה טלוויזיונית מרתקת ומאתגרת עם קבוצת אנשים מעוררת השראה. אני רוצה להודות באופן אישי לאבי ניר, שתמיד איפשר לי להגיע למקומות רחוקים יותר, לצביקה ליבליך, שליווה אותי לאורך כל הדרך, ולכל חברי הנהלת קשת.

אבי ניר, מנכ"ל קשת, מסר כי "מעטים בלבד יצרו, בראו ועשו גדולות בתחום המסחרי של שידורי קשת כמו לימור. מעטים עוד יותר עשו זאת שנים כה רבות בהתלהבות כה גדולה ויכולות ייחודיות לא מתכלות. על כל אלה תודה, תודה, תודה. וכמי שקיבל את לימור לראשונה לעבודתה בשידורי קשת, זכה לעבוד אתה וצפה מקרוב בפריחתה, אני מוסר בשמי, בשם צביקה ליבליך ובשם החברים בהנהלת החברה - אוהבים אותך, בהצלחה רבה והמשך עבודה משותפת, גם אם בדרך אחרת".