אלגומייזר תפיק לראשונה מערכת בינה מלאכותית לתחום הווידאו

אלגומייזר התקשרה עם חברה פרטית המתמחה ביצירה אוטומטית של סרטוני וידאו מותאמים אישית ותאפשר ללקוחות עסקיים קטנים ובינוניים לפרסם באופן אוטומטי, פשוט ואפקטיבי באמצעות סרטוני וידאו, ובכך לקדם משמעותית את הנראות של הקמפיינים

נועם בנד / צילום: דני בראדון
נועם בנד / צילום: דני בראדון

אלגומייזר נכנסת לתחום הווידיאו: החברה דיווחה היום (ד') כי תקדם לראשונה פתרון בינה מלאכותית ייחודי ליצירת שירותי וידאו בהתאמה אישית עבור לקוחות עסקיים קטנים ובינוניים בקמפיינים פרסומיים ברשת.

אלגומייזר , המתמחה בייעול ואופטימיזציה של קמפיינים פרסומיים באינטרנט, התקשרה עם חברה פרטית המתמחה ביצירה אוטומטית של סרטוני וידאו מותאמים אישית ומעריכה כי תוכל באמצעות כך לקדם משמעותית את הנראות של הקמפיינים בגוגל ולאפשר ללקוחותיה החזר השקעה (ROI) הגבוה מכל שיטת פרסום אחרת הקיימת באינטרנט.

החברה עמה התקשרה אלגומייזר פיתחה טכנולוגיה ייחודית המאפשרת, בשילוב עם מערכת ה- AdAssistant של אלגומייזר, "לשאוב" פרטים על עסקי הלקוח מאתר האינטרנט שלו באופן אוטומטי, ולבנות סרטון וידאו אוטומטי ואפקטיבי אודות העסק באיכות HD.
אלגומייזר רואה במהלך אסטרטגי זה של כניסה לתחום הווידיאו, אמצעי להרחבת יכולות השיווק של הטכנולוגיה שפיתחה גם לפלטפורמת הסרטים הגדולה בעולם יוטיוב, הנמצאת בבעלות גוגל, ולהשלים בכך מענה טכנולוגי ייחודי לקמפיינים פרסומיים המיוצרים ומקודמים על ידה היום ב-Google אדוורדס.

נועם בנד, יו"ר ומנכ"ל החברה: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה החדש שיאפשר לאלגומייזר להציע לעסקים קטנים ובינוניים פתרונות וידיאו בקמפיינים פרסומיים שלא קיימים כיום. חברת אלגומייזר רואה עצמה כחלוצה בתחום הפרסום המשולב ווידאו ללקוחות SMB, פתרונות שעד כה היו נחלתם של חברות גדולות בלבד ודרשו משאבים רבים".