הסכסוך מחריף: ארטימדיה מאיימת על מדיה קום בתביעת דיבה

טוענת כי חברת המדיה מקבוצת אדלר-חומסקי מכפישה אותה בפני לקוחות ■ היום שלחה ארטימדיה מצגת למפרסמים המראה את יכולותיה

הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
הפרסום בוידאו /צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

על רקע הסכסוך המסחרי בין רשת הפרסום הפרוגרמטי בווידאו ארטימדיה לחברת המדיה מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי, במסגרתו מנסה מדיה קום לערער על יכולותיה המסחריות של ארטימדיה, מבצעת היום ארטימדיה שורת צעדים שמיועדים למזער נזקים.

החברה שלחה היום (ד') מייל לקהל רחב של מפרסמים ומשרדי מדיה, שבו מצגת המראה את היכולות שלה ומודיעה על הרחבת האמצעים שהיא מציעה מחודש אפריל הקרוב.

על-פי המצגת, כבר היום ניתן להעלות באמצעות הרשת קמפיינים המטרגטים על-פי קטגוריות תוכן, מין וקבוצות גיל ב-3 סיווגים: ילדים, בני-נוער ומבוגרים. מסוף חודש אפריל אפשר יהיה לפרסם על-פי קבוצות גיל מפורטות יותר, שזזות בטווח של 10 שנים בממוצע. כמו כן יורחבו הקהלים המטורגטים גם להורים, אוכלוסייה דתית וסטונדנטים.

בנוסף, עורכי הדין של ארטימדיה שלחו מכתב התרעה לפני תביעה לחברת מדיה קום, שבו נטען כי "פרט להפרות חוזיות וניסיון התעשרות שלא כדין על חשבון ארטימדיה, בימים אלה מצטברים דיווחים ועדויות מאתרי תוכן ולקוחות שונים, שלפיהם נציגי מדיה קום מכפישים בפניהם את ארטימדיה, וזאת תוך הצגת נתונים שקריים בדבר יכולותיה ויתרונותיה של הטכנולוגיה של רשת הווידאו הפרוגרמטית המתקדמת של ארטימדיה".

במכתב מצוין כי בארטימדיה רואים בהתנהלות מדיה קום הוצאת דיבה, ומאיימים כי אם החברה לא תחזור בה מהכפשות אלה, יינקטו נגדה צעדים משפטיים.

במדיה קום הוחלט שלא להגיב לדברים. 

אדלר-חומסקי לארטימדיה: אם לא תשיבו ההסכם על כנו, נפנה לממונה על ההגבלים