אאורה תקדם פרויקט פינוי-בינוי ב-6 בניינים בהוד-השרון

אאורה זכתה במכרז שנערך ע"י בעלי דירות ב-6 בנייני מגורים סמוכים בעיר כדי לקבל את הזכות לקדם פרויקט פינוי-בינוי מול מוסדות התכנון ומול בעלי הדירות ■ מדובר במתחם הממוקם במרכז העיר, הכולל בניינים ברחוב הרשות מספר 1, 3, 5, 7 ו-9 ובניין הממוקם בדרך רמתיים מספר 35

חברת אאורה נכנסת לפעילות בעיר הוד-השרון. החברה, הנמצאת בשליטתו של יעקב אטרקצ'י, זכתה במכרז שנערך על-ידי בעלי דירות ב-6 בנייני מגורים סמוכים בעיר כדי לקבל את הזכות לקדם פרויקט פינוי-בינוי מול מוסדות התכנון ומול בעלי הדירות.

חשוב לציין כי מדובר בשלב ראשוני של הפרויקט, כאשר עתה תצטרך לעבוד החברה מול בעלי הנכסים כדי לגבש את הרוב הנחוץ לפרויקט כמו גם מול הוועדה המקומית.

מדובר במתחם הממוקם במרכז העיר, הכולל בניינים ברחוב הרשות מספר 1, 3, 5, 7 ו-9 ובניין הממוקם בדרך רמתיים מספר 35. נכון להיום כוללים הבניינים הישנים 56 דירות ישנות, ועל-פי התוכנית שתקדם החברה, היא צפויה לקדם במקום פרויקט פינוי-בינוי לבניית 200 דירות חדשות בשני בניינים בני 6 ו-24 קומות בתוספת כ-700 מ"ר שטחי מסחר. הבניינים הקיימים נמצאים היום מרחק הליכה ממשרדי עיריית הוד-השרון, כמו גם בצמידות לרחוב הראשי של העיר. את הדיירים ייצג במכרז האמור עו"ד ליאור עמידור.

בחברת אאורה  העריכו היום (א') כי באם הפרויקט אכן ייצא אל הפועל, היקף ההכנסות ממכירת הדירות צפוי לעמוד על כ-225 מיליון שקל כאשר הרווח הצפוי לחברה יעמוד על כ-35 מיליון שקל.

עוד נמסר היום מהחברה כי על-פי ההצעה שהעבירו לבעלי הזכויות במתחם, בתמורה להסכמה לביצוע הפרויקט יקבלו האחרונים דירות חדשות שיהיו גדולות יותר מהדירות הקיימות בלפחות 20 מ"ר עם מרפסת וחניה תת-קרקעית.

"אנו מודים לדיירי המתחם על האמון בחברה", אמר היום אטרקצ'י, בעל השליטה ומנכ"ל החברה, "בעידן בו כמעט ולא קיימות בנמצא קרקעות חדשות הזמינות לבנייה, התחדשות עירונית היא הפתרון האולטימיטבי".