צפו: דור חדש ל-2 מכוניות פופולריות על כבישי ישראל

2 מכוניות פופולאריות במיוחד בשוק הרכב הישראלי זוכות כל אחת בתורה לדור חדש ומשודרג: קבלו הצצה בווידאו לדגמים העדכניים של שברולט וסוזוקי שנחשפו לאחרונה

יצרנית המכוניות היפנית סוזוקי מתכננת להשיק במהלך השנה את הסוויפט ואת הסוויפט ספורט החדשות והיא הזמינה את נציגי המותג מרחבי העולם לכנס מיוחד, אך לא שיערה כי תמונות של המכוניות שהוצגו במצגת ידלפו לתקשורת.

כפי שניתן לראות בסרטון, הסוויפט החדשה קיבלה פגוש קדמי חדש, פנסים קדמיים וגריל מעוצבים. קו הגג של המכונית משתפל לאחור ומתחבר לזנב שקיבל עיצוב מחודש גם כן.

בדגם החמש דלתות, הוכנסו ידיות הדלתות לתוך מבנה המכונית כפי שנראה כיום בדגמים רבים. הסוויפט תקבל מנוע בנפח ליטר אחד בעוד שהגרסה הספורטיבית תגיע עם מנוע בנפח ליטר נקודה ארבע ותיבת הילוכים ידנית בת שש מהירויות. הדגם הספורטיבי יקבל מתלים ובלמים משופרים ושדרוג למערכת ההגה. המכוניות תיחשפנה רק בסוף השנה לקראת שיווקן בתחילת 2017.

שברולט חושפת את הסוניק המחודשת שעברה רענון בעיצוב החיצוני המיישר קו עם השברולט בולט ושברולט טראקס וכעת היא נראית עדכנית ביותר. מרב השינויים חלים בתוך המכונית שמציעה רמת אבזור גבוהה לרבות חימום מושבים והגה, הנעה ללא שימוש במפתח, מצלמת נסיעה לאחור וכמובן שדרוג מערכת ההפעלה של מערכות הבידור והניווט במסך המגע שגודלו 7 אינץ' והוא פועל כעת עבור משתמשי גוגל ואפל.

לצד שדרוג איכות החיים במכונית, מציידים בשברולט את הסוניק בחבילת בטיחות טובה מאוד הכוללת בקרת סטייה מנתיב, התראה מפני התנגשות חזיתית וחיישנים המסייעים בחניה וכל אלה בגרסאות LT ו-RS היקרות יותר. אחד החידושים נוגע לגרסת ההאצ'בק שתגיע בדגם 2017 רק ברמת גימור RS עם חישוקי 17 אינץ', מתלים שעברו כיול שונה וכמובן יחסי העברת הילוכים אגרסיביים יותר וכיאה לרמת הגימור הזו גם עיטורים וקישוטים קוסמטיים עם המיתוג RS במקומות רבים בתוך המכונית.

על פי הידוע, אין שינוי במפרט הטכני של המנועים ותיבות ההילוכים הקיימות אך אם בשברולט יודיעו על שדרוג ורענון גם בתחומים אלה, אנחנו נשמח לבשר זאת.