פרימיום צרפתי: מותג רכב יוקרתי חדש הוכרז בישראל

באיחור מסוים אחרי שאר העולם, לובינסקי משיקה רשמית בישראל את מותג רכבי היוקרה - DS, עם דגמים אופנתיים וסופר מאובזרים שיתחרו ראש בראש מול אאודי, BMW, לקסוס ואחרות

סיטרואן  DS / צילום: מהוידאו
סיטרואן DS / צילום: מהוידאו

לובינסקייבואנית רכבי פיז'ו וסיטרואן לישראל, השיקה הבוקר בקניון רמת אביב את דגם ה-DS3 החדש והאופנתי, אך הסיפור הגדול הוא למעשה ההתנתקות של סיטרואן ממותג הרכב DS וזאת בדומה למהלך של יצרנית הרכב יונדאי שהכריזה לארונה על חטיבת ג'נסיס שיוצאת לדרך עצמאית.

מסיבת העיתונאים כאמור התקיימה במעוז הבורגנות, קניון רמת אביב, וזאת מתוך פנייה ברורה לקהל יעד חובב האופנה והעיצוב. בשנה שעברה נמסרו רק כמה עשרות מכוניות משלושת דגמי DS הנמכרים בישראל וכאן עולה השאלה כיצד גורמים ללקוחות חדשים להכנס אל תוך מעגל הDS.

בשלב הראשון תתרכז לובינסקי בעיקר בדגם ה-Ds3 כשהיעד עד סוף השנה היא מכירה של 150 מכוניות. דגם הבסיס בשם DS3 שיק מצויד במנוע 1.2 ליטרים טורבו והספק של 110 כוחות סוס ומומנט של 20.9 קג"מ, דגם הביניים בשם סו שיק יקבל את אותה יחידת הנעה אך עם אבזור גדול יותר. דגם הקצה בשם ספורט שיק יצויד במנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים הספק של 165 כוחות סוס ומומנט של 24 קג"מ נקודה ארבעה.

רמת האבזור רחבה כבר מדגם הבסיס כראוי למותג הפונה אל קהל שוחר חדשנות. מסך מגע 7 אינצ', שילוב של שני צבעים, בקרת אקלים ובקרת שיוט הם חלק מהסטנדרט כאשר בשני הדגמים הבכירים יותר אפשר למצוא חישוקי 17 אינצ' תאורת לד ועוד, המחירים, 120, 130 ו-140 אלף שקל בהתאמה. ישנה כמובן גם ה-DS5 הגדולה יותר שנמכרת עם מנוע 1.6 ליטרים טורבו כמו זה בדי אס שלוש ספורט, רשימת האבזור כוללת חישוקי 18 אינצ' בשני צבעים ושלל פינוקים בסביבת הנהג. ממנה מתכונים השנה למכור בלובינסקי כ 40 יחידות כשתג המחיר עומד על 209 אלף שקל.