במקום לשוטט באתרי היכרויות: שירות חדש שצובר תאוצה

נמאס לכם מאתרי היכרויות קונבנציונליים? האייטם הזה הוא בשבילכם: שירות חדש ימצא עבורכם את בת או בן הזוג המושלם בעזרת שיטה שכמוה עוד לא ראיתם

מכירים את השיר "Love is in the air"? האהבה באוויר? מסתבר שישנם חוקרים שמשוכנעים שסוד האהבה טמון דווקא בבית השחי. כן, אותו מקום שאנחנו מנסים לטשטש את ריחו כל הזמן בדיאודורנטים לסוגיהם. שירות להתאמת בני זוג חדש החליט להתבסס על הזיעה אשר נספגת לחולצה באזור בית השחי ועל-פיה לקבוע את הזיווג המושלם.

סאם לויגנה מייסד, "Smell Dating", מסביר כיצד השירות עובד: "אנחנו שולחים לאנשים חולצות טי-שירט בדואר, הם לובשים אותן במשך 3 ימים מבלי להשתמש בדאורדורנט ושולחים את החולצות בחזרה אלינו. אנחנו חותכים את החולצות לחתיכות ואת אותן דוגמיות שולחים לאנשים אחרים, שמריחים אותן ומודיעים לנו איזה ריח הם אוהבים. כשיש התאמה, אנחנו מעבירים גם את שאר הפרטים של בן הזוג הפוטנציאלי".

הרעיון של שידוך דרך ריח הזיעה מגיע מהמדע של הפרומונים, אותו חומר כימי אשר גם חיות שונות בטבע מפיצות כדי למשוך אליהן בני זוג. בכל אופן, כל לקוח שבוחר לקחת חלק משלם סכום חד-פעמי של 25 דולר כדי לרחרח את בן הזוג הפטנציאלי.

אבל יש איזשהו קאצ' בשירות הריחני: הדבר היחיד שיש לך כשאתה לוקח חלק ב"שידוכי הריח" הוא הריח עצמו, ועל-פיו נקבע הכול. כלומר, הגיל, המין והנטיות המיניות - אתה לא מקבל שום דבר מאלה.