סמוטריץ' כינה את הרצוג "ילד כאפות שמנסה לשחק אותה גבר"

חבר הכנסת מהבית היהודי ממשיך לעורר סערות והפעם הוא לעג ליו"ר האופוזיציה, אחרי שהאחרון ביקר את תגובת מפלגתו לדברי ח"כ בהלול ■ בצאת שבת פרסם התנצלות: "לא שיח ראוי בין נבחרי ציבור"

אחרי השערורייה שגרם עם תמיכתו בהפרדת יולדות יהודיות וערביות בבתי החולים, ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) ממשיך ליפול בלשונו. ביום חמישי הוא תקף את יו"ר האופוזיציה ח"כיצחק הרצוג (המחנה הציוני), שביקר את תגובת מפלגת הבית היהודי לדבריו של חבר מפלגתו ח"כ זוהיר בהלול, שטען כי הפלסטיני שנורה בראשו בחברון אינו מחבל.

"תודו שזה די מביך כשילד הכאפות החנון של הכיתה מנסה לשחק אותה גבר גבר", כתב ח"כ סמוטריץ' בחשבון הטוויטר שלו. אמש (שבת) הוא פרסם הודעת התנצלות.
"מה נסגר עם בוז'י?! פטיש, בעיטה, יסתמו את הפה", ציין חבר הכנסת את התבטאויותיו האחרונות של ח"כ הרצוג, שנגדו מתנהלת בדיקה משטרתית סביב הקמפיין לראשות מפלגת העבודה ב-2013. "תודו שזה די מביך כשילד הכאפות החנון של הכיתה מנסה לשחק אותה גבר גבר".

בהודעת ההתנצלות שפרסם אמש, כתב סמוטריץ': "הציוץ האחרון שלי על הרצוג היה לא מכובד ולא ראוי לשיח בין נבחרי ציבור. טעות אחרי כמה ימים סוערים. מתנצל בפניו ובפני הציבור".