זול משמעותית מהמתחרים: סמארטפון פרימיום חדש בשוק

לאחר גל של שמועות ושלל רמזים שהציפו לאחרונה את הרשת, חשפה היום יצרנית הסמארטפונים הסינית Meizu את מכשיר הדגל החדש שלה - PRO 6, שינחת בקרוב בארץ במחיר אטרקטיבי ■ צפו בוידאו

מייזו פרו 6 / צילום: מהוידאו
מייזו פרו 6 / צילום: מהוידאו

יצרנית הסמארטפונים הסינית Meizu חשפה הבוקר את מכשיר הדגל החדש שלה PRO-6. המפרט של הסמארטפון כולל שבב מדיה-טק HelioX25 עם עשר ליבות, זיכרון עבודה של 4 גיגה RAM, מסך AMOLED בגודל 5.2 אינץ' מחוזק בזכוכית גורילה 4 וטכנולוגיית 3D Touch, המאפשרת להפעיל פונקציות שונות באמצעות לחיצה על המסך בעוצמות שונות.

חיבור USB מהיר מסוג C מאפשר טכנולוגיית טעינה מהירה, שלדברי נציגי החברה מגיעה לטעינה מלאה תוך שעה ול-26 אחוזי סוללה תוך עשר דקות בלבד. בנוסף, הדגישו בחברה כי הטעינה המהירה שלהם לא מחממת את המכשיר כמו טכנולוגיות דומות במכשירים אחרים.

שני דגמים יוצעו למכירה, אחד עם 32 גיגה לאחסון פנימי ואחד עם 64 גיגה. אחד הפיצ'רים המרכזיים במכשיר, לפחות לפי החברה הוא הרמקול המשוכלל. המכשיר מצויד בדור השלישי של מערכת NXP Smart PA, שאמורה לנטר את תנודות הרמקול בזמן אמת וכך לשפר את הסאונד משמעותית גם כשרעשי רקע מפריעים.

למכשיר גוף מתכתי אחיד, חיישן קורא טביעות אצבע, מצלמה אחורית של 16 מגה פיקסל עם מנגנון לייזר פוקוס, ולדברי החברה המצלמה מספקת תמונות שוות גם בתנאי תאורה גרועים. המצלמה הקדמית של 5 מגה פיקסל גם אמורה לספק תמונות סלפי טובות בתנאים לא אופטימליים. המצלמה אכן טובה, אבל לא מדהימה, בתנאי תאורה בעייתיים. הפרו 6 יחל להימכר בסין במחיר של 2,799 יואן שהם בערך 1,630 שקלים וישווק בארץ ברשת "באג" במחיר משוער של כ-2,500-2,600 לדגם ה-64 גיגה לאחסון פנימי. הדגם עם 32 גיגה לאחסון ככל הנראה יימכר בארץ בכ-2,000 שקלים. המכשיר ישווק בצבעים כסוף, זהוב ושחור .