רייטינג שבועי: "משחקי השף" ו"בייק אוף" לא מצליחות לטפס

הצופים שבעים מתוכניות הבישול ■ מהדורות החדשות רשמו ירידה באחוזי הצפייה ■ "עובדה" של קשת, בתוכנית המדוברת שעסקה בשר המנוח רחבעם זאבי, רשמה 23.2%

נדמה כי הטמפרטורה בתנורי ריאליטי הבישול השולטים במסכינו הולכת ויורדת. "משחקי השף" של זכיינית ערוץ 2 רשת היא התוכנית הנצפית ביותר כיום. הפרק ששודר ביום ראשון שעבר הוא המשדר המוביל של השבוע עם 860 אלף צופים, אך גם הוא ירד אל מתחת ל-30% הצפייה במשקי-בית היהודיים. ניתן להסביר את המציאות החדשה בחילופי העונות, אך אולי גם בשובע ממיני התבשילים והקינוחים שמאביסים עלינו.

"בייק אוף ישראל" של קשת נמצאת במגמת ירידה ברייטינג מאז עלתה במוצאי השבת שעברה, לפחות בכל הקשור למשקי-בית יהודיים. עם זאת, בצפייה הכללית דווקא חל שיפור - מ-699 אלף צופים ביום רביעי ל-720 אלף צופים בכלל האוכלוסייה במוצאי שבת.

"עובדה" של קשת, בתוכנית המדוברת שעסקה בשר המנוח רחבעם זאבי, עמדה על 23.2% צפייה במשקי-בית יהודיים, וניתן להניח כי השפעות התוכנית והשיח שיצרה חצו את מחסום הרייטינג. התוכנית שודרה במקום "ארץ נהדרת", שיצאה לפגרה. זה המקום לציין כי בניגוד לקשת, לרשת אין על המסך תוכנית תחקירים או תוכנית סאטירה כלל.

גם השבוע לערוץ 10 היה ערב אחד של חסד, בזכות גידי גוב וישראל אהרוני. תוכנית הבישול חובקת-העולם שלהם הצליחה לגבור על משחק ליגת האלופות ששודר ברשת עם 15.3% צפייה במשקי-בית יהודיים, לעומת 12.9% לריאל מדריד נגד וולפסבורג.

"חדשות השבת" עם דנה ויס בחדשות 2 היא תוכנית האקטואליה הנצפית בישראל, אף שגם היא חוותה ירידה בצפייה, ל-21.6% במשקי-בית יהודיים (לעומת 9.4% לאושרת קוטלר בחדשות 10) - מעט יותר מהממוצע השבועי של המהדורה המרכזית של חדשות 2, שרשמה ירידה בנתונים ובמשך 3 ימים רצופים ירדה אל מתחת ל-19% צפייה. המצב בחדשות 10 לא יותר מעודד ועומד על 10.1%.

בזירת ימי השישי, המהדורה המובילה היא "אולפן שישי" עם דני קושמרו בחדשות 2, שעומדת על 16.9% צפייה, לעומת 6.5% ל"שישי" בחדשות 10 ו-3% בלבד ל"יומן" של ערוץ 1.

רייטינג 17-4-16
 רייטינג 17-4-16