ארמוזה מכרה את "לה פמיליה" ועוד 6 פורמטים לשידור בחו"ל

העסקאות נחתמו בפסטיבל מיפ האחרון ■ פורמט לתוכנית ראיונות תוך כדי ריצה נמכר לפלטפורמת אונליין סינית; ופורמט לתוכנית דוקו-ריאליטי, שבה בחורה מציבה לבן זוגה אולטימטום של שעתיים להתחתן, נמכר לצרפת ולדרום אפריקה

לה פמיליה / צילום: טל שחר
לה פמיליה / צילום: טל שחר

חברת ארמוזה פורמטס של אבי ארמוזה חתמה על 7 עסקאות חדשות במהלך יריד הטלוויזיה מיפ, שהתקיים בשבוע שעבר בעיר קאן שבצרפת. בניגוד לשנים קודמות, העסקאות נחתמו בשוק עצמו, ולא בהכרח בתקופה שהגיעה אחריו.

השנה הציגה ארמוזה 9 פורמטים, שניים מהם פותחו בחו"ל. מדובר במגמה שהחלה בשנים האחרונות בחברה, שהתמקדה בבעבר בתוכן שפותח בישראל. כמו כן, חלק מהפורמטים פותחו בתוך החברה עצמה.

ראשון הפורמטים שנמכרו הוא "The Foodies", פורמט שהגתה והפיקה ארמוזה ונמכר לאנדמול-שיין הגרמנית. מדובר בפורמט מעולמות ה-Gogglebox - פורמט בריטי המציג משפחות צופות בטלוויזיה ומשוחחות על מה שהן רואות.

הפורמט החדש משלב אהבה לאוכל ומציצנות ומציע לצופיו להיחשף לשיחות של אנשים בשעה שהם אוכלים. התוכנית תעקוב אחר הפודיז סביב שולחן האוכל ואחר שיחותיהם על השירות, החיים שלהם וכמובן על אוכל. הסדרה תלווה את הדמויות לאורך כל העונה, כל פרק במסעדה אחרת.

פורמט "הבועה" ממשיך להימכר

פורמט אחר, "Marry Me Now", זכה בתחרות הפורמג'יניישן של ארמוזה ו"גלובס", שיצרה אודליה יקיר. הוא נמכר לשתי טריטוריות שונות - Butterfish Group בצרפת הבלגית ו-Via TV:Media 24 בדרום אפריקה.

מדובר בדוקו-ריאליטי שמביא את סיפורה של אישה החיה עם בן זוג זמן מה ומחכה שיציע לה נישואים, ומחליטה לקחת את גורלה בידיה ולעמת אותו עם השאלה: "התינשא לי? אם כן, זה קורה בעוד שעתיים". 

הפורמט הושק בפסטיבל NATPE בחודש ינואר האחרון, וזכה לעסקאות באיטליה, צרפת, גרמניה, אוסטרליה וארה"ב.

"הבועה", אחד הפורמטים הוותיקים של ארמוזה, נמכר ל-Pesci Combattenti באיטליה. זהו שעשועון שיצרו אברי גלעד והמפיק איתן אבוט, ששודר בערוץ 10 בשם "מה נהיה". בתוכנית מבודדים המשתתפים למשך שבוע, ולאחר מכן מוצגות בפניהם ידיעות חדשותיות - חלקן אמיתיות וחלקן בדויות - והם צריכים לנחש מה נכון.

הסיטקום של אולפני הרצליה וערוץ 10, "לה פמיליה", נמכר בימים אלה על-ידי ארמוזה פורמטס לשוק הצרפתי-קנדי. מי שתפיק אותה היא חברת ההפקות Avanti Ciné Vidéo, המפיקה סדרות טלוויזיה לקהל הצרפתי המתגורר בקנדה, אשר רכשה אופציה להפקת גרסה דוברת צרפתית לקומדיה הישראלית. התוכנית, בכיכובם של מריאנו אידלמן ורותם אבוהב, העלתה את הרייטינג של רצועת השידור שלה ב-31%, וכבר הוזמנה לה עונה שנייה.

פלטפורמת האונליין הסינית הענקית Sohu, אחת מפלטפורמות השידור האינטרנטיות הגדולות בסין, פיתחה יחד עם ארמוזה את "Running Show", תוכנית ראיונות תוך כדי ריצה. בתוכנית אורחים שונים מתראיינים ומצחיקים תוך כדי ריצה, עם להקה הנוסעת על עגלת גולף ברקע. הפורמט הופק על-ידי ארמוזה וציפי רוזנבלום.

אבי ארמוזה מסר בתגובה: "אנחנו גאים ושמחים שתחת ידינו פורמטים זוכים להצלחה יוצאת דופן בעולם כולו. הפורמטים שארמוזה מפתחת וכן אלה אשר היא בוחרת לשווק בעולם, מוכיחים עצמם ומביאים חדשנות ויצירתיות לשוק העולמי. תענוג לצפות בשלל האדפטציות שנעשות בעולם".