צפו: ה"משפחתית" של פרארי עולה על כבישי ישראל

חדש על כבישי הארץ: יבואנית הרכב "אוטו איטליה" מנחיתה בישראל את הדגם החדש והמדובר של פרארי, המיועד ל-4 נוסעים ומציע עיצוב מרהיב לצד מגוון חידושים ■ ומה לגבי המחיר?

אוטו איטליה, יבואנית פרארי ומזראטי לישראל מודיעה רשמית על פתיחת היבוא של פרארי GTC4 Lusso, שהיא המחליפה של הפרארי FF בעלת ההנעה הכפולה המיועדת לארבעה נוסעים. מחירה של המכונית שהוצגה בחורף האחרון יהיה 2.65 מיליון שקל והיא מעוצבת בסגנון שוטינג ברייק בדיוק כמו הדגם הקודם אלא שהפעם בקווים יותר אגרסיביים ומושכים את העין.

החלק המעניין ביותר הוא כמובן המנוע העצום בתצורת V12 בנפח 6.3 ליטרים, שמספק 690 כוחות סוס לכל ארבעת הגלגלים והוא מאיץ את המכונית מעמידה למאה קמ"ש תוך 3.4 שניות בדרך למהירות מרבית של 335 קמ"ש.

דגש נוסף ניתן בפרארי המשפחתית למערכת המולטימדיה ומסך המגע העצום בגודל עשרה אינץ' ובו תמצאו את כל המידע אודות מערכות הרכב, הניווט, התקשורת וכמובן המוזיקה ושאר המערכות שתורמות לאיכות החיים בנסיעה.

המכונית איננה זמינה במלאי היבואן כאן בישראל אבל כאמור היא ניתנת להזמנה ישירה עם אבזור ועיצוב לפי דרישת הלקוחות ולאחר מכן היא תגיע ארצה. אם נשאר לכם משהו בצד מתקופת הבר מצווה, זה הרגע להתקשר לבנק ולשחרר את החיסכון.