על רקע שינויים גלובליים: תקציב ג'ייקובס עובר לענבר-מרחב G

קראפט מכרה את המותג קפה ג'ייקובס, ובעקבות זאת הופסקה ההתקשרות עם קבוצת JWT, והמותג עבר בכל העולם לטיפול קבוצת אבאס

משרד הפרסום ענבר-מרחב מרוויח מהייצוג של קבוצת אבאס הבינלאומית: ל"גלובס" נודע כי על רקע שינויים גלובליים בניהול תקציבי הפרסום של מותג הקפה ג'ייקובס, עובר תקציב הפרסום של המותג בארץ מ-JWT ישראל לענבר-מרחב G.

ג'ייקובס היה במשך שנים מותג הקפה של ענקית המזון קראפט. לקראפט הייתה נציגות בישראל, ושיווק המותגים ופרסומם נעשה מכאן, אף על-פי שחלק לא מבוטל מהפעילות הפרסומית היה אדפטציות של קמפיינים בינלאומיים לשפה המקומית.

כמו בכל העולם, כך גם בארץ בתקציב של קראפט טיפלה סוכנות JWT. המדיה נקנתה על-ידי חברת יוניון. אולם קראפט מכרה את המותג ג'ייקובס, וכיום אין ניהול מקומי של המותג מהארץ, ואילו ההפצה שלו נעשית באמצעות דיפלומט הפצה.

עם מכירת המותג בעולם, הופסקה גם ההתקשרות עם קבוצת JWT, והוא הועבר בכל העולם לטיפול קבוצת אבאס. בישראל מייוצגת אבאס באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב, שיהיה המרוויח המקומי מהמהלך.

תחום הקפה בכלל וקפה ג'ייקובס בפרט זכו בשנתיים האחרונות ללא מעט כותרות - בעיקר סביב המהלך של רשת ויקטורי, שהחלה לייבא אותו ביבוא מקביל על-מנת להביא להוזלה משמעותית לצרכנים. מבחינה פרסומית הייתה הקפדה על נוכחות בכמה גלים טלוויזיוניים בשנה, כאמור בעיקר של מהלכים מיובאים מחו"ל.