מתכננים חופשה? אלה איי הנופש המומלצים ביותר השנה

מחפשים יעד לחופשת קיץ? לא חייבים להסתפק ביעדים המוכרים ועמוסי התיירים - הצצה לכמה יעדי חופשה מרהיבים שנבחרו לאחרונה ע"י גולשי טריפ אדווייזר לאיי הנופש המומלצים ביותר בעולם לשנה הקרובה

האי מאווי הוואי / צילום: מהוידאו
האי מאווי הוואי / צילום: מהוידאו

כמדי שנה, גם השנה אתר התיירות המוערך טריפ אדווייזר ערך רשימה של האיים המובחרים בעולם. הנתונים נאספים מביקורות של הגולשים באתר, שמגיעות מכל רחבי הגלובוס במשך שנה שלמה.

אל המקום השלישי ברשימת האיים הנבחרים לשנת 2016 אם כך הגיעה ג'מייקה, אל המקום השני הגיע האי היווני סנטוריני, ואילו אל המקום הראשון הגיע האי מאווי שבהוואי.

האי מאווי הוא השני בגודלו באיי הוואי, והוא מציע בין היתר יערות ומפלי מים, חופי חול לבנים ואתרי צלילה ושנירקול שופעים בדגה ססגונית. האי מתאים מאוד לגולשי גלים, אולם גם לכאלה שבאים כדי לחפש את השקט.

הטיולים המומלצים במקום הם טיול לפארק הלאומי הליקאלה, שהוא הר געש כבוי החולש על מאווי, ונשקף ממנו נוף עוצר נשימה; נסיעה לעיר האנה הנמצאת בקצה המזרחי של האי, שהדרך אליה היא אחת היפות בעולם; הפלגה לאי קטן בשם מולוקיני כדי לצפות בשלל דגים, אלמוגים וצבי ים; וגם ביקור בעמק אשר כולל גבעה מחודדת בצורת מחט. 

בהנחה שאתם מתכננים לטוס למאווי, קחו בחשבון שמלבד עלות הטיסה, חדר במלון יעלה לכם כ-1,300 שקל.

כמו כן נכללים ברשימה של טריפ אדוויזר איים כמו איי טרקס וקייקוס שבקאריביים, אשר הגיעו למקום הרביעי; האי באלי באינדונזיה, שהגיע למקום החמישי; האי מיורקה, אשר שייך לארכיפלג האיים הבאלרים בספרד והגיע למקום השישי; האי מאוריציוס שבאפריקה, אשר הגיע למקום השביעי; כשהאי פוקט, האי הגדול ביותר בתאילנד, שחביב על לא מעט ישראלים, הגיע למקום השמיני.