מיכאל גולן: "נמשיך לספק את השירות הטוב ביותר"

לאחר שאיים מספר פעמים בקריסתה של החברה אם הממשלה לא תאשר את הסכם המיזוג של גולן טלקום עם סלקום, מנכ"ל גולן מתבטא לראשונה בפוסט בפייסבוק וטוען: "אנחנו עומדים בפני תקופה מאתגרת"

מיכאל גולן / צילום: איליה מלניקוב
מיכאל גולן / צילום: איליה מלניקוב

לאחר שבתקופה האחרונה איים מספר פעמים כי החברה תפשוט רגל אם הממשלה לא תאשר את המיזוג עם סלקום, מיכאל גולן, הבעלים של חברת הסלולר גולן טלקוםהתבטא היום (א') בנושא בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק של אתר החברה. "נראה כי כיום אנחנו עומדים בפני תקופה מאתגרת", כתב גולן, וציין כי "אנו נמשיך להילחם על המהפכה ושימורה". 

"ימים מאתגרים עוברים על כלל צוות גולן טלקום, עובדי החברה וההנהלה, אך אני בטוח כי נעבור את התקופה המאתגרת הזו יחד ונתחזק", כותב גולן, ומיד עובר להציג את "התמונה המלאה" בכל הנוגע למחלוקת שבין גולן לרשויות הממשלה. "תחת תנאים בלתי אפשריים, עם התנגדויות של ראשי ערים, מועצות ואף גופי ממשל הצלחנו להקים רשת ארצית בת 900 אנטנות ומתקני גישה, כפי שהתחייבנו בתנאי המכרז. הממשל והציבור בישראל הביעו את התנגדותם המסיבית כנגד הרחבת מספר האנטנות במרחב הציבורי. קיבלנו זאת בהבנה, ובהתאם חתמנו על הסכם איחוד רשתות, בהתאם למדיניות החד-משמעית של משרד התקשורת. הסכם זה היה מאפשר לצמצם באופן משמעותי את מספר האנטנות במדינת ישראל. לצערנו, מסיבות שאינן ברורות, הסכם זה מעולם לא אושר".

בהמשך, גולן מציין כי מאחר שהממשלה לא אישרה את הסכם איחוד הרשתות, החברה פנתה לאפשרות של מכירה. "בחרנו במכירת החברה מתוך תפיסה אמיתית כי האישור יאפשר לשמור את גולן טלקום עצמאית ולשמר את התחרות ואת פירות המהפכה", הוא מסביר.

"אנו רוצים להודיע כאן כי אנו נמשיך לספק לכם את השירות הטוב ביותר, בפשטות, שקיפות ובמחירים תחרותיים, בדיוק כפי שעשינו עד כה בהצלחה רבה. אנו מבטיחים לדאוג לרציפות שירות איכותית לכלל לקוחות החברה, בכל עת", מסכם גולן.

גולן טלקום / צילום: מתוך הפייסבוק
 גולן טלקום / צילום: מתוך הפייסבוק