טבלת הרייטינג השבועי של חוה"מ לא מייצגת את המגמות הרגילות

זכייניות ערוץ 2 ניצלו את חול המועד פסח כדי להשלים חובות רגולטוריים לרשות השנייה

באופן טבעי, חול המועד אינו מייצג את מגמות הצפייה הרגילות של הטלוויזיה בישראל. בעוד רוב הצופים הפוטנציאליים נופשים וחופשים, גופי השידור מעדיפים לשמור את עוגני הצפייה המרכזיים שלהם על המדף ולא לשחוק את המותגים המובילים בהיעדר קהל. כך, השבוע לא פגשנו את "משחקי השף" של רשת או "בייק אוף" של קשת, שאפשר להעריך שתשוב למסך בכוחות מחודשים על-מנת לנסות להפוך את מגמת הצפייה המידרדרת שלה.

התוכנית הנצפית של השבוע הייתה "סכנת הסטרס", סרט דוקומנטרי של רשת, שמשך 653 אלף צופים מכלל האוכלוסייה. כמו סרט זה, היו עוד כמה סרטים תיעודיים שנשלפו לטובת החג, ובהזדמנות זו גם סייעו להשלים חובות רגולטוריים מול הרשות השנייה. כך, "חיים בצל הפחד", סרטה של עדי מאירי עבור קשת, ו"כל האמת על הפוליגרף", ששודר לפניו ביום רביעי שעבר, הניבו 521 אלף צופים כל אחד.

כשהמימונה באוויר, נזכרו המשדרים בצופים יוצאי מרוקו. רשת שידרה בשידור חוזר שני חלקים של פרק בתוכנית "אבודים" שצולם במרוקו, ובערוץ 10 ישדרו היום (א') את "המסע המופלא של אהרוני וגידי", המתעד את קורות שני המגישים הגרגרנים במדינה הצפון-אפריקאית, גם הוא בשידור חוזר. ועדיין בערב המימונה עצמו, נותרה הבמה למשפחה המזרחית-אשכנזית-גנרית-סטריאוטיפית של "סברי מרנן", שהגיעה לנתוני צפייה של 21.1% במשקי-בית יהודיים.

בזירת האקטואליה - לקט ששודר ביום שישי גבה מחיר מ"אולפן שישי" של חדשות 2, שהגיעה ל-12.3% צפייה - לא רחוק מ"שישי" של חדשות 10, שעמדה על 10.7% גבוהים מהממוצע. חדשות השבת של ערוץ 2 עם דנה ויס הגיעה ל-18% צפייה במשקי-בית יהודיים, בעוד מהדורת החדשות של ערוץ 10 הסתפקה ב-6.2% בלבד. 

רייטינג
 רייטינג