נטישה בגולן טלקום: 14 אלף לקוחות עברו למתחרות באפריל

הוט מובייל ממשיכה להוביל את השוק וגייסה כ-3,000 לקוחות באפריל ■ 3 חברות הסלולר הוותיקות עברו לגיוס חיובי בחודש החולף ■ חברת טלזר 019 גייסה אלפי לקוחות

מיכאל גולן / צילום:אריאל בליאק
מיכאל גולן / צילום:אריאל בליאק

קשה שלא לראות את הקשר שבין הפוסט המוזר שהעלתה גולן טלקום לעמוד הפייסבוק שלה אתמול (א') בבוקר לבין המפולת בניודי המספרים שחוותה החברה באפריל. נדמה שזו הפעם הראשונה שהציבור מצביע באופן ברור נגד גולן ופשוט נוטש את החברה. במונחי נטו, נטשו את גולן טלקום בחודש החולף 14,400 מנויים, אך המספר הכולל של הנטישות עומד על 28 אלף לקוחות בחודש אחד, שהוא חודש של חגים שהפעילות הסלולרית בו נמוכה - לא עניין של מה בכך.

לעומת גולן טלקום, שכבר איבדה את הבכורה במונחי ניודים נטו, הוט מובייל כבשה את הבכורה בתחום זה ומגייסת נטו יותר מ-3,000 לקוחות. כמו תמיד, הנטישה בהוט מובייל היא שמקלקלת לה קצת את החגיגות, אבל עדיין בחודש של חגים לשמור על הובלת השוק זה משהו.

חברות הסלולר הוותיקות - סלקום, פלאפון ופרטנר - נהנו באפריל מן ההפקר. כל השלוש עברו בחודש זה לגיוס חיובי, כאשר סלקום ופלאפון מובילות עם למעלה מ-2,500 מנויים נטו, ופרטנר רודפת אחריהן עם גיוס נטו של כ-1,400 מנויים בלבד.

חברת טלזר 019 מגייסת מספר יפה של לקוחות, יחסית לשחקן וירטואלי חדש. במונחי נטו, החברה גייסה כמו פלאפון וסלקום. בהשוואה לרמי לוי היא מגייסת מספר לקוחות דומה לשלו, אך לוי ננטש בצורה הרבה יותר מסיבית. טלזר 019 חתמה על חוזה אירוח אצל פרטנר, כלומר: היא משתמשת ברשת האנטנות שלה. מאז החתימה, טלזר במגמת צמיחה.