"אדמה" על סף קריסה: תגיש בקרוב בקשת הקפאת הליכים

"אדמה", או בשמה הרשמי א.ר לוג'יסטיק, היא בבעלות אורן קובי, ומשווקת לציבור קרקעות חקלאיות תוך שכנוע הקונים שתוך זמן קצר הקרקע תופשר והם יוכלו לקבל דירה במקום קרקע ■ 15 מעובדי החברה קיבלו הודעת פיטורים

אורן קובי / צילום: שלומי יוסף
אורן קובי / צילום: שלומי יוסף

חברת "אדמה", העוסקת בשיווק קרקעות חקלאיות, על סף קריסה. ל"גלובס" נודע כי החברה עומדת להגיש בקרוב בקשה להקפאת הליכים, וכ-15 מעובדי החברה קיבלו מכתבי פיטורים בימים האחרונים (רוב עובדי החברה).

חברת א.ר לוג'יסטיק, בשמה הרשמי, עושה שימוש בשם "אדמה" (לא מדובר בחברת מכתשים אגן לשעבר). החברה בשליטת אורן קובי, והיא עוסקת בשווק קרקעות חקלאיות לציבור, תוך שכנוע הקונים שתוך זמן קצר הקרקע תופשר, והם יוכלו לקבל דירה במקום קרקע.

בשבועות האחרונים עקבנו ב"גלובס" מקרוב (כאן), (כאן), (וכאן) אחרי הנעשה בחברה, וחשפנו טענות של רוכשי קרקעות רבים הדומות להפליא לטענות שעלו מסיפור קריסתה של קבוצת אור סיטי בבעלות ענבל אור.

בין היתר מדובר בתופעות של נטילת כספים שאמורים היו להיות מופקדים בחשבונות נאמנות, בהטעיית רוכשים על כך שהערת אזהרה נרשמה לזכותם בטאבו, שעה של נרשמה הערה כזאת, ובהחלפה תכופה של עורכי הדין המייצגים את החברה והרוכשים.

בקשת הקפאת ההליכים צפויה להיות מוגשת לביהמ"ש בימים הקרובים, טרם נתקבלה תגובת חברת "אדמה".