עמי אלוש מונה למספר 2 במשרד הפרסום ליאו ברנט

אלוש, מהבולטים בדור הצעיר של הקריאייטיב דיגיטל, מכהן היום כסמנכ"ל דיגיטל במקאן ת"א

שבועות ספורים לאחר שהתיישב על כיסא המנכ"ל כחלק מרה-ארגון שנערך בקבוצת פובליסיס, מבצע אדם פולצ'ק, מנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט, מינוי משמעותי שעשוי להתברר כשובר שוויון: ל"גלובס" נודע כי פולצ'ק הצליח לגייס את עמי אלוש - מהבולטים בדור הצעיר של הקריאייטיב דיגיטל - למספר 2 במשרדו.

אלוש מכהן היום כסמנכ"ל דיגיטל במקאן תל-אביב ומחזיק באשכול לקוחות כאחד מתוך 3 מנהלים. המהלך שהוביל אלוש בחודשים האחרונים להשקה המחודשת של רשת בורגר קינג נחשב לאחד הבולטים בענף הפרסום, והוא זכה עבורו גם ב"קמפיין החודש של איגודי השיווק והפרסום".

המעבר של אלוש נובע מחילופי אישים בשתי קבוצות גדולות. במקאן היה זה מינויו של עמית משיח למנכ"ל, שהביא דמויות בולטות כגון נדב פרסמן ואלדד וינברגר - שניהם באים מתחומי הקריאייטיב והדיגיטל כמו אלוש. יחד עם מאור חן, מנכ"ל מקאן דיגיטל, שמונה כשנה לפני כן, נוצרה כוורת צפופה של טלנטים שלא משאירה אופק ברור לדרג מתחתיה.

בפובליסיס עבר פולצ'ק מתפקיד המשנה למנכ"ל פובליסיס ישראל לליאו ברנט במקום גיא קלנר, ששב לתפקיד שאותו אמור היה למלא במקור: סמנכ"ל פיתוח עסקי של הקבוצה.

ליאו ברנט אמנם נחשב למשרד מיוצב מבחינה כלכלית, אך הוא זקוק לניעור. השילוב של פולצ'ק ואלוש אמור לייצר למשרד DNA המזכיר אולי את השינוי שעבר באומן-בר-ריבנאי, כשיוסי לובטון מונה לתפקיד מנכ"ל המשרד וצירף אליו לשלבים הראשונים של המסע את יורם לוי ואחריו את נדב פרסמן.