שני כהן חוזרת: 9 מיליון - הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שני כהן מצליחה להביס כוכבים גדולים כמו בר רפאלי להודיס או רונאלדו להוט

שני כהן מכה שנית: כמו רוב הסרטונים בכיכובה, גם הקמפיין הנוכחי של 9 מיליון, שבו היא משוחחת עם הצרפתי, נחקקת היטב בזיכרון וזוכה לאהדת הקהל. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, היא הפרסומת הזכורה ביותר והאהובה ביותר השבוע.

כהן מצליחה להביס שוב כוכבים גדולים ממנה כמו בר רפאלי להודיס או רונאלדו להוט, שלמרות היותם סלבס מוכרים אינם מצליחים להגיע לרמת הזכירות והאהדה שלה.

הפרסומת רושמת שיעורי אהדה הגבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 25.1%. ואולם, אף שהיא הפרסומת הזכורה ביותר, שיעורי הזכירות שלה נמוכים ב-40% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.6%.

אי.די.אי קבוצה לביטוח יכולה להיות שבעת רצון גם מהביצועים של החלק האחר שלה: ביטוח ישיר. קמפיין היונים ואבי קישטה, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, ממוקם במקום השני בדרוג האהודות.

קמפיין הפרסום להוט הוא המושקע ביותר השבוע. לצורך הקמפיין, שעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, גויס שוב שחקן הכדורגל רונאלדו, וכדי לתמוך בו נעשתה השקעה לא מבוטלת במדיה. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי סך ההשקעה בקמפיין השבוע עומד על 1.3 מיליון דולר במחירי מחירון. מעט יותר נמוך מקמפיין המשביר לצרכן, שהיה הקמפיין המושקע בשבוע שעבר, בסך השקעה של 1.5 מיליון דולר.

במדד התמקם אורח לא שגור: קמפיין הפרסום של H&M, המשיק את קולקציית בגדי הקיץ. מי שרושם ביצועים מאכזבים יחסית הוא קמפיין למשביר לצרכן, בכיכוב איילת זורר. היא זכתה אמנם לתמיכה תקשורתית רבה כשהוחלט להחליף אותה בתפקיד הפרזנטורית של רשת גולברי באסתי גינזבורג, אך נראה כי התמיכה הזאת לא מסייעת לה במיוחד בקמפיין הנוכחי, והיא לא זוכה לזכירות או לאהדה גבוהות במיוחד.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 431 לעומת 528. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-32.4 מיליון דולר לעומת כ-37.1 מיליון דולר בתקופה הקודמת.

זכורות אהובות 19-5-16
 זכורות אהובות 19-5-16