סמארטפון פרמיום חדש בישראל במחיר שובר שוק

סמארטפון הדגל החדש היצרנית הסינית Meizu נוחת בישראל ומציע מפרט מכובד מאוד וביצועים שלא נופלים מאלה של האייפון או מכשירי האנדרואיד המובילים בשוק, והכול במחיר משתלם במיוחד

סמארטפון הדגל החדש של יצרנית הסמארטפונים הסינית - ה-מייזו פרו 6 - מגיע לישראל. מחירו 1,799 שקלים לגרסת ה-32 גיגה לאחסון ו-1,999 שקלים לגרסת ה- 64 גיגה. המחירים האלה אגב רלוונטיים רק לתקופת ההשקה וניתן כבר לבצע הזמנה מוקדמת.

המפרט של הפרו 6 כולל שבב מדיהטק Helio X25 עם עשר ליבות - שתיים של 2.5 גיגה-הרץ ועוד שמונה של 1.4 גיגה-הרץ בשני אשכולות של ארבע ליבות. כמו כן, בתוך המכשיר תמצאו זיכרון עבודה של 4 גיגה RAM, מסך AMOLED בגודל 5.2 אינץ' מחוזק בזכוכית גורילה 4 וטכנולוגיית 3D Touch, המאפשרת להפעיל פונקציות שונות באמצעות לחיצה על המסך בעוצמות שונות.

למכשיר גוף מתכתי אחיד, חיישן קורא טביעות אצבע, מצלמה אחורית של 16 מגה פיקסל עם מנגנון לייזר פוקוס ולדברי החברה המצלמה מספקת תמונות שוות גם בתנאי תאורה גרועים. המצלמה הקדמית של 5 מגה פיקסל גם אמורה לספק תמונות סלפי טובות בתנאים לא אופטימליים.

הפרו 6 מצויד בחיבור USB מהיר מסוג C המאפשר טכנולוגיית טעינה מהירה. לדברי נציגי החברה המכשיר מגיע לטעינה מלאה תוך שעה ול-26 אחוזי סוללה תוך עשר דקות בלבד. בנוסף הדגישו בחברה כי הטעינה המהירה לא מחממת את המכשיר כמו טכנולוגיות דומות במכשירים אחרים.