ערוץ הספורט רכש את משחקי מכבי ת"א ביורוליג ל-6 שנים

במסגרת העסקה נרכשו יתר משחקי היורוליג ■ עפ"י הערכות, שווי העסקה עומד על כ-30 מיליון דולר לכל אורך התקופה

דייויד בלו ואלכס טיוס מכבי תל אביב / צילום: עודד קרני - מינהלת הליגה
דייויד בלו ואלכס טיוס מכבי תל אביב / צילום: עודד קרני - מינהלת הליגה

ערוץ הספורט רכש את משחקי מכבי תל-אביב ביורוליג ל-6 השנים הקרובות. במסגרת העסקה נרכשו יתר משחקי היורוליג. על-פי הודעת קבוצת RGE, משחקיה של מכבי תל-אביב ישודרו בערוצים ספורט 5 וספורט 5 HD.

על-פי הערכות בשוק, שווי העסקה עומד על כ-30 מיליון דולר לכל אורך התקופה.

העונה ישודר לראשונה מספר גבוה של כ-30 משחקים של מכבי תל-אביב בעונה הסדירה, ובנוסף לשידורים רכש הערוץ בלעדיות על כל התקצירים, הפרשנויות והסטטיסטיקות של הליגה בכלל ושל מכבי תל-אביב בפרט, בכל הפלטפורמות העומדות לרשותו - הטלוויזיוניות והאינטרנטיות. 

רכישת זכויות השידור של משחקי היורוליג מצטרפת לזכויות אחרות שרכש באחרונה ערוץ הספורט, ובהן משחק המרכזי מליגת העל בכדורסל שישודר, המשחק המרכזי מליגת העל בכדורגל, משחקי ה-NBA, אירועי אולימפיאדת רי, ומשחקי ליגת האלופות.

משחקי מכבי תל-אביב ביורוליג ישודרו בימי חמישי, ובימי שישי יועברו יתר משחקי היורוליג.

קבוצת RGE מחזיקה גם בערוץ 10, אשר החזיק בזכויות לשידור משחקי מכבי תל-אביב ב-6 השנים האחרונות, ועל כן לא מן הנמנע כי אם מכבי תל-אביב תתקדם בטורניר, יועברו משחקים אטרקטיביים לפלטפורמת הברודקאסט.

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", קבוצת RGE מצויה בימים אלה במשא-ומתן מתוח מול חברת הכבלים הוט, זאת לאחר שבמקביל להתייקרות הזכויות דרש מנכ"ל הקבוצה, מודי פרידמן, מחברת הכבלים תמורה גבוה משמעותית מזו שהכבלים משלמים היום. במקביל החלה הוט לחפש אלטרנטיבות לערוצי ספורט 5 ופנתה לשחקנים אחרים בשוק - ובהם צ'רלטון, ONE ואימג'ין מדיה - לבחון אפשרות לערוצים חלופיים.

מערוץ הספורט נמסר בתגובה כי "ערוץ הספורט ממשיך להביא לצופיו את התכנים האטרקטיביים ביותר מכל המפעלים בארץ ובעולם. אנו שמחים להביא לחובבי הכדורסל בישראל את מפעל היורוליג, לרבות משחקיה של מכבי תל-אביב".