עקב השינויים הארגוניים: בכירים עוזבים את משרד התקשורת

ד"ר אמיר אדלר, המדען הראשי, הודיע על פרישה מהתפקיד בשבוע שעבר, והשבוע הודיע על פרישה מנהל אגף החירום, איתן שטיינר ■ ההערכות במשרד הן שייתכן כי יהיו עוד עזיבות של בכירים בתקופה הקרובה

השינוי הארגוני במשרד התקשורת נותן את אותותיו. ד"ר אמיר אדלר, המדען הראשי, הודיע על פרישה מהתפקיד בשבוע שעבר, והשבוע הודיע על פרישה מנהל אגף החירום, איתן שטיינר. במקביל, הודיע מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר על מינויו של חיים גרון, ששימש עד עתה כסמנכ"ל הנדסה ורישוי, לתפקיד של סמנכ"ל טכנולוגיות וסייבר, כחלק מהשינוי הארגוני במשרד. הערכות במשרד הן שייתכן שיהיו עוד עזיבות של בכירים בתקופה הקרובה.

השינוי הארגוני במשרד התקשורת מבסס אגף פיקוח ואכיפה חדש שאליו מועברות סמכויות הפיקוח של אגף הספקטרום, כלומר יחידת הפיקוח האלחוטי. עקב כך, אגף הספקטרום מתפצל ותחום ניהול הספקטרום עובר לאחריות המשנה למנכ"ל שטרם נבחר ואשר יהיה אחראי על תחום ההנדסה והספקטרום ביחד.

במקביל, מוקם אגף רישוי נפרד שיפוצל מאגף ההנדסה כפי שהוא היום, שאליו יעבור תחום הרשוי האלחוטי, וכנ"ל הרשוי על המוצרים בתחום הנייח, שעד עתה היה תחת אגף ההנדסה. המטרה היא לחזק את תחום הרישוי, בעיקר האלחוטי, תחום שסובל שנים מבעיות שירות קשות וליקויים רבים, וכעת מקווים שהשינוי יוביל לשיפור השירות ממנו סובלים היבואנים בעיקר.

בעקבות השינויים באגף הספקטרום, נשאלת השאלה האם סמנכ"ל הספקטרום נתי שוברט יישאר בתפקידו תחת המשנה למנכ"ל החדש שימונה. במידה שהוא יחליט להישאר במתכונת החדשה, נשאלת השאלה האם ייאלץ לוותר על התואר סמנכ"ל, וכעת הדברים בבדיקה.

ממשרד התקשורת נמסר כי איתן שטיינר עוזב לפי בקשתו האישית וללא קשר לשינויים הארגוניים.