דומינו'ס פיצה משיקה: "פיצת שף" מבית היוצר של אסף גרניט

הפיצות מגיעות בצורה מלבנית וב-5 טעמים המבוססים על הטעמים המוכרים ממסעדת "מחניודה" ■ כמה זה יעלה?

דומינו'ס פיצה משיקה תת מותג דומינו'ס שף עם השף אסף גרניט ומחניודה / צילום: דן פרץ
דומינו'ס פיצה משיקה תת מותג דומינו'ס שף עם השף אסף גרניט ומחניודה / צילום: דן פרץ

דומינו'ס פיצה מציגה: פיצת שף מבית היוצר של אסף גרניט. מדובר בשיתוף-פעולה קבוע שיצא אתמול לדרך אחרי שנה וחצי של פיתוח על-ידי צמד השפים של "מחניודה", השף אסף גרניט והשף אורי נבון, ואנשי דומינו'ס.

הליין כולל 5 פיצות, שלוש מתוכן ישווקו כבר כעת, ושתיים נוספות החל מחודש יולי. הסדרה כוללת ניחוחות המוכרים ממסעדת "מחניודה", בהן פיצה פולנטה (תושק בהמשך) פיצה 4 מחבתות הכוללת שילוב ירקות מטוגנים ומבושלים, פיצת בצלים, פיצה בשרית המשלבת פרוסות חזה בקר ופיצה שקשוקית.

האתגר הגדול שעמד בשלבי ההכנה - שכללו מסע פיצות באיטליה וטעימות של כ-120 סוגי פיצות - הוא לייצר פיצה שתחזיק מעמד בקרטון ובתהליך המשלוח. כל פיצה שהוכנה הוכנסה לפיכך לקרטון ונטעמה אחרי 20 דקות בלבד. סוגיה אחרת נגעה למי שבסופו של דבר יהיה אמון על הכנת הפיצה ב-55 סניפי דומינו'ס. התוצאה, במבחן הטעימות, היא מצוינת.

הפיצה מגיעה בצורה מלבנית ובמחיר של 55 שקל במסגרת מבצע זוגות עם פיצה משפחתית או ב-70 שקל ליחידה. 

יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו'ס פיצה, מסר: "כמו בשווקים אחרים, חווינו בשנתיים האחרונות את השינוי שעובר החיך של הלקוח הישראלי בדרישתו לאיכות וטעם. אנו מאמינים כי נוצרה הזדמנות נהדרת ליצירת שוק גדול ומשמעותי עבור סגמנט פיצות הבוטיק. הפיצות החדשות נועדו להשלים את תפריט הפיצות ולתת מענה לכל לקוח שמעוניין בפיצות בוטיק, אבל עם שתי יתרונות בולטים על פני המתחרים - פיצה שתגיע עד לבית הלקוח ובמחיר סביר לכל נפש".

לפי ההערכות, דומינו'ס פיצה מחזיקה בכ-35% נתח שוק מענף הפיצות בישראל (כולל רשתות ופיצות שכונתיות), כשעיקר הפעילות של הרשת היא במשלוחים.

השף אסף גרניט, שנמצא בימים אלה בפריחה מסחרית אחרי התוכנית "משחקי השף", מתעתד לפתוח מסעדה נוספת בלונדון שתיקרא "ברברי" ותכלול 24 מקומות ישיבה בלבד.