אהוד בן ש"ך ומשקיעים ירכשו את מבנה בנק לאומי בלילנבלום

לאחר שמספר גורמים הגישו הצעות לרכישת המבנה, הגיעה הצעתם של בן ש"ך והמשקיעים לשלב המתקדם ביותר וכעת מתנהל משא ומתן בין הצדדים לסגירת העסקה ■ בן ש"ך והמשקיעים צפויים לשלם 65 מיליון שקל

אהוד בן–ש"ך / צילום: כפיר זיו
אהוד בן–ש"ך / צילום: כפיר זיו

איש העסקים אהוד בן ש"ך, במשותף עם מספר משקיעים פרטיים, צפוי לרכוש את מבנה בנק לאומי ברחוב לילנבלום 8-10 בתל אביב, תמורת כ-65 מיליון שקל. כך נודע ל"גלובס".

מדובר בשני בניינים צמודים הכוללים יחד כ-1800 מ"ר שטחים עיליים, בנוסף לשטחים תת קרקעיים, הבנויים על מגרש בשטח של דונם. במבנה פועל מטה הבנק, ובכוונתו להישאר כשוכר במבנה לארבע שנים נוספות. לאחר שמספר גורמים הגישו הצעות לרכישת המבנה, הגיעה הצעתם של בן ש"ך והמשקיעים לשלב המתקדם ביותר וכעת מתנהל משא ומתן בין הצדדים לסגירת העסקה.

מכירת המבנה מהווה חלק מהאסטרטגיה של הנהלת בנק לאומי להוציא את עיקר פעילות הבנק ממרכז תל אביב, משיקולי התייעלות. בחודש ספטמבר האחרון, רכשה קבוצת קנדה ישראל שבשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר בניין משרדים של בנק לאומי ברחוב אחד העם 13 בתל אביב תמורת 77 מיליון שקל.

בן ש"ך עומד בראש קבוצת פטרולגז שמוזגה בשנות ה=90 עם חברת פז גז של צדיק בינו. בנוסף, הוא נמנה עם בעלי חברת האנרגיה גלובל פאוור ומפעל האריזות קניאל.