עוד ספונסר למכבי ת"א: DHL תעניק חסות לקבוצה

שבוע אחרי שפוקס הכריזה על המשך שיתוף-הפעולה עם מכבי ת"א בכדורסל, מכריזה DHL אקספרס כי תעניק חסות לקבוצה בעונת 2016-2017 ■ היקף ההסכם נאמד בכ-1.2 מיליון שקל

שבוע אחרי שפוקס הכריזה על המשך שיתוף-הפעולה עם קבוצת הכדורסל של מכבי תל-אביב, כשקבוצת האופנה תשמש כספונסר ראשי - מכריזה חברת השילוח הבינלאומי DHL אקספרס כי תעניק חסות למכבי תל-אביב בעונת 2016-2017.

היקף ההסכם נאמד בכ-1.2 מיליון שקל וכולל פרסום בשטח המגרש על גבי עיגול העונשין, לוגיסטיקה לתמיכה במשחקים בחו"ל, תאי צפייה, מיתוג מגבות ואירועים עם השחקנים. סכום החסות השנה דומה לזה של השנה שעברה.

שיתוף-הפעולה בין DHL למכבי תל-אביב החל בשנת 2011 ומבטא את המדיניות העולמית של DHL, המשקיעה נתח של כ-25% מתקציבי השיווק שלה בחסויות, רובן בעולם הספורט; כך, לדוגמה, מעניקה החברה חסות ראשית לאליפות העולם ברוגבי, לקבוצת הכדורגל באיירן מינכן עמה נחתם הסכם ב2014 ל-6 שנים, לקבוצת לסטר סיטי מהליגה האנגלית ולסבב המרוצים העולמי פורמולה 1.

מהחסות למכבי תל-אביב נהנים גם לקוחות DHL ועובדיה, שזכאים לרכוש מנויים וכרטיסים למשחקים בהנחות ולאירוח VIP במשחקים חשובים.

יונתן איבגי, סמנכ"ל השיווק של DHL אקספרס, מספר כי "מאז השותפות עם מכבי תל-אביב, המודעות למותג שלנו בישראל צמחה בצורה משמעותית. אין דרך טובה יותר לתאר את דרך הפעולה שלנו בעולם משלוחי האקספרס מאשר להסביר את המבצע הלוגיסטי מאחורי כל משחק באירופה".

DHL אקספרס עוסקת בשילוח, הובלת מטענים, אחסון והפצה ופתרונות גלובליים לשרשרת האספקה ב-220 מדינות. DHL ישראל מתמחה בתחום משלוחי האקספרס ומעסיקה כ-420 עובדים. 

לדברי יאיר ביטון מנכ"ל DHL אקספרס ישראל התייחס לשותפות מזה שנים בין החברה והצהובים. "הצלחה, תארים ואליפויות הן מטרות חשובות אך הדרך אותה אנו עוברים עם המועדון מזה חמש שנים חשובה לא פחות והיא משקפת את הערכים המשותפים שלנו".