גרופון מציעה דיל מפתיע: חופשה זוגית ביוון ב-10 שקלים

גרופון חוגגת את הקופון ה-10 מיליון - ומציעה דילים ב-10 שקלים ■ עוד יוצעו קופונים לסרט ב-10 שקלים, שוברים למונית דרך גט טקסי, שוברים למסעדות, קורס צילום אונליין ועוד

לפי ההערכות, ענף הקופונים שרוכשים הישראלים באינטרנט עומד על כמיליארד שקל בשנה. הענף גועש לאורך כל ימות השנה עם עשרות אתרים ואלפי שוברים בענפים שונים, חלקם משתלמים יותר וחלקם פחות - וכעת חובבי הקופונים נקראים להיות דרוכים ולנסות לתפוס דיל של טיסה ליוון במחיר של ארטיק.

גרופון חוגגת את הקופון ה-10 מיליון, כשהיא מציעה שוברים לדילים שונים ב-10 שקלים - מהבוקר ולמשך 5 ימים. גולת הכותרת הוא שובר לחופשה זוגית ביוון ב-10 שקלים (3 שוברים בלבד יוצעו, ויש להניח שהם ייעלמו במהירות האור).

מדי יום יוצעו קופונים חדשים במחיר של 10 שקלים, הכוללים כרטיסים לסרט (כולל בסופי שבוע), שוברים למונית דרך גט טקסי (בשווי 80 שקל), שוברים למסעדות (לדוגמה שובר בשווי 100 שקל למסעדת "רק בשר"), קורס צילום אונליין (אסכולי) - שכבר אזל הבוקר, מוצרים לבעלי חיים ועוד.

שני מיליון שוברים נמכרו במהלך 2015, 45% מתוכם עבור ארוחות במסעדות. ככלל, תחום הבילויים הוא המבוקש ביותר על-ידי הצרכן הישראלי. בגרופון מספרים כי תחום ההופעות הוא הצומח ביותר.

עוד נמסר מגרופון כי היעד ששבר את השיא הוא דיל שהציע טיסה הלוך ושוב באותו היום לורשה ב-500 שקל, ממנו נמכרו 6,000 שוברים.

עדיין, מרבית הרכישות מתבצעות מהמחשב, אולם קיים גידול בביצוע רכישות דרך המובייל, שעומד כיום על 50% - רחוק מארה"ב אבל בכיוון. 

וגם מזוודות בהנחה 

אם בכל זאת הצלחתם לשים יד על הנופש ב-10 שקלים, אפשר להצטייד גם במזוודות מוזלות: באתר הקופונים ביג דיל, לדוגמה, מוצעות מזוודות של המותג סוויס ב-55% הנחה: מזוודה קטנה תעלה כ-180 שקל (במקום 400 שקל, המחיר המוצג באתר), מזוודה בינונית תעלה 230 שקל (במקום 500 שקל) ועוד.

גם באתר buy2 מוצעות מזוודות בהנחות של 50% לפחות: מצרנו למשל טרולי ב-170 שקל (Calpak). באתר באליגם סט של 3 מזוודות מבד, גם הן מתוצרת Calpak, מוצעות 490 שקל - מחיר המשקף לפי האתר 67% הנחה.