הוט מעלה אפליקציה ייעודית לחובבי ספורט

האפליקציה תאפשר ללקוחות הטריפל לקבל מידע וסטטיסטיקות על משחקי טורניר היורו דרך שלט הטלוויזיה ■ בעתיד תשמש הפלטפורמה כבסיס לאירועי ספורט נוספים ולליגות בענפים שונים

חברת הוט השיקה אפליקציה ייעודית לחובבי ספורט לרגל משחקי טורניר היורו. מדובר באפליקציה שמיועדת ללקוחות הטריפל של החברה שמנויים על שירות הפייבר בוקס, הממיר החדש של החברה.

השירות מאפשר ללקוחות לקבל אינפורמציה וסטטיסטיקות לגבי משחקי הכדורגל בטורניר ישירות למסך הטלוויזיה, וזאת דרך השלט.

לדברי הוט, אפליקציית SPORT MASTER היא פיצ'ר חדשני ובלעדי המציג מידע וסטטיסטיקות בזמן אמת כהרחבה נוספת לחוויית הצפייה. הלקוחות יוכלו להתעדכן בכל המידע והסטטיסטיקות על הטורניר ועל משחקים בזמן אמת, על מסך הטלוויזיה שלהם ובכל ערוץ - בלחיצת כפתור.

האפליקציה פותחה על-ידי חטיבת הטכנולוגיות בשיתוף עם חברת Mars Interactive, חברה-בת של ענני תקשורת. המידע הסטטיסטי מגיע ממספר מקורות, מנוהל על גבי שרת מרכזי ומועבר און-ליין לכלל הממירים. בעתיד תשמש הפלטפורמה כבסיס לאירועי ספורט נוספים ולליגות בענפים שונים.

מנהל חטיבת השיווק בהוט, נדב חנין, מסר: "כחלק מאסטרטגיית החדשנות של החברה, אנו מרכזים מאמץ במציאת פתרונות מותאמים אישית ותפורים לכל אחד מקהלי היעד שלנו. על-פי סקרים שערכנו, 51% מהישראלים מצהירים כי בכוונתם לצפות במשחקי היורו, וכ-60% מתוכם יצפו בטורניר באינטנסיביות גבוהה יחסית - בכל המשחקים או ברובם.

"אוהדי ספורט מרגישים שהמידע הסטטיסטי המוצג תוך כדי המשחקים מעשיר את חוויית הצפייה שלהם ואת הבנת המשחק. עם זאת, מעל למחצית מחובבי הספורט חשים שאינם מקבלים מענה מלא בתחום זה. האפליקציה תעניק לצופה חווית ספורט מושלמת, כך שיוכל להישען אחורנית וליהנות מהמשחק, ללא צורך להוריד את העיניים מהמסך".