פרקליטם של בני הזוג נתניהו: "שרה היא מלאך, רודפים אותה"

עו"ד יוסי כהן הגיב בראיון לחדשות 2 לפסיקת ביה"ד: "השופטת פרויז'ינין לא ניהלה את המשפט בצורה הוגנת" ■ העובד לשעבר במעון רה"מ, גיא אליהו: "נעשה צדק"

עורך דין יוסי כהן / צילום: איל יצהר
עורך דין יוסי כהן / צילום: איל יצהר

הפרקליט של בני הזוג נתניהו מגיב לפסיקת בית הדין לעבודה: בראיון למהדורה המרכזית הערב (ג') בחדשות 2, מכנה עו"ד יוסי כהן את רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו "מלאך", תוקף את השופטת דיתה פרויז'ינין, את התובעים וגם את התקשורת.

"השופטת לא הייתה בסדר", אמר עו"ד כהן. "היא לא אפשרה לחקור עדים שרצו להוכיח שמני נפתלי כזבן מועד, והיא לא ניהלה את המשפט בצורה הוגנת".

עו"ד כהן שב לתקוף את התקשורת, שלטענתו השפיעה על קבלת ההחלטות. "כשיש מסע רדיפה של שנים וניסיון להכפיש את הגברת נתניהו בטענות כוזבות, יום-יום, בסופו של דבר - זה מחלחל", הוא טען. "מי שמכיר את הגברת נתניהו פשוט עומד ומשתגע: אולי זו גברת נתניהו אחרת".

לדבריו, בכוונתם להגיש ערעור על פסיקת בית הדין. "המדינה לא תצטרך לשלם, כיוון שאנחנו נערער", הוא הדגיש. "בית הדין הארצי לא קבע שאסור לנו לערער. יש לנו רשות ערעור לבית הדין הארצי, ואנחנו גם סומכים על בג"ץ. נמתין עד לסוף".

 

מנגד, הגיב הערב לראשונה גם גיא אליהו לפסיקה שהתקבלה הבוקר בבית הדין לעבודה. "הצדק נעשה וקיבל אישור רשמי של בית המשפט", אמר אליהו, שעבד בעבר במעון ראש הממשלה בירושלים. "אני שמח שזה יצא ככה".

"אני עבדתי תחת מני, הייתי עוזר של מני", אמר אליהו בהתייחסו למני נפתלי, אב הבית לשעבר במעונם הרשמי של הזוג נתניהו, שתבע אף הוא את משרד ראש הממשלה. "תבעתי על התעמרות בעבודה, על ההתנהגות של הגברת נתניהו כלפיי וכלפי עובדים אחרים".

"שעות רבות עבדנו, שבתות וחגים, שעות בלי סוף", הוא הוסיף. "אני לא מצפה לכלום. קיבלו את כל הטענות של מני נפתלי ושלי. אנחנו דוברים אמת, וזה הכי חשוב. לא משנה לי כמה כסף נקבל או כמה כסף אני אקבל. זה לא משנה".