גיא גיאור נתבע ב-56 אלף שקל בגין חוב של עיזבון של סבו

עובד הודי שסעד את סבו של גיאור לפני מותו, תבע את תיק העיזבון של המנוח בגין שכר עבודה ותנאים סוציאליים שלא שולמו לטענתו ■ עוה"ד של גיאור: "תיק ההוצל"פ נפתח נגד גיא גיאור במירמה - אין לו מחויבות או ערבות אישית לתשלום"

גיא גיאור/ צלם: כפיר זיו
גיא גיאור/ צלם: כפיר זיו

תיק הוצאה לפועל נפתח לאחרונה נגד גיא גיאור, שהשתתף בעבר בתוכניות הריאליטי "הרווק" ו"הישרדות", בגין חוב של 56 אלף שקל לעובד זר הודי שסעד את סבו של גיאור לפני מותו.

העובד תבע את תיק העיזבון של המנוח בגין שכר עבודה שלא שולם לטענתו ותנאים סוציאליים. הצדדים הגיעו לפשרה, ובעקבותיה ניתן פסק דין מחייב בבית הדין האזורי לעבודה בתל-אביב, אך העובד טוען כי למרות פסק הדין גיאור סירב לשלם, ולכן נפתח התיק בהוצאה לפועל.

לפי הנטען, גיאור הוא היורש היחידי של סבו המנוח, והוא הסכים לפשרה עם העובד ההודי, לפיה ישלם לו 45 אלף שקל מכספי העיזבון. התביעה המקורית הייתה על סך 133 אלף שקל בשכר עבודה ותנאים סוציאליים שלא שולמו לפי הנטען. העובד סייע לאביו ז"ל של גיאור בשנים 2007-2013.

בפשרה צוין במודגש כי לגיא גיאור לא תהיה כל מחויבות או ערבות אישית לתשלום החוב הזה, אלא שיהיה עליו רק לתת מתן זכות קדימה לתובע מתוך הכספים של קופת העיזבון, לאחר שתמומש הירושה שבה גיא גיאור הוא כאמור היורש היחיד.

עורך הדין מסארווה האשם ייצג את העובד.

מעורך דינו של גיא גיאור נמסר בתגובה: "תיק ההוצאה לפועל נפתח נגד גיא גיאור במירמה, מאחר שההסכם בגינו נפתח התיק מציין במפורש כי לגיא גיאור אין ולא תחול כל מחויבות או ערבות אישית לתשלום כלשהו לתובע לפי הסכם זה, ולכן הוא אינו חייב, והתיק נפתח נגדו במירמה. בכוונת גיא גיאור להגיש תלונה בלשכת עורכי הדין כנגד עורך הדין שרימה, ובמקביל להגיש התנגדות בתיק ההוצאה לפועל. גיא גיאור לא חייב ולא התחייב לכל תשלום".