צפו: האירוע הנוצץ שאליו הגיעה כל צמרת המשק בישראל

המצלמה המשוטטת בין שולחנות הקוקטיל בערב הגאלה הנוצץ של Dun's 100 שהפך למסורת, ובו מתכנסת לאולם אחד כל צמרת עולם העסקים והמשק הישראלי ■ צפו בתיעוד

טקס חלוקת אותות ופרסים של Dun's 100 בשיתוף עיתון "גלובס", הפך בשנים האחרונות למסורת בקהילת העסקית ולאירוע המושך אליו את כל צמרת המשק. השבוע התקיים ערב הגאלה בפעם העשירית במוזיאון תל אביב, בסימן 55 שנים לפעילות דן אנד ברדסטריט בישראל.

כשמדברים על הזדמנויות עסקיות בהחלט ניתן לראות כי היריעה התרחבה. כאלף וחמש מאות חברות נימצאות היום ברשימת החברות המובילות במדד דנ'ס 100, כשמתוכן הוטל על חבר השופטים שכלל מנהלים בכירים כאדארדו אלשטיין, רמי לוי ואחרים לבחור רק שמונה חברות שתזכנה באותות, על-פי קריטריונים של תוצאות עסקיות לצד מעורבות קהילתית, מובילות לאורך זמן ופקטורים נוספים.

את אות המצוינות העסקית ניתן גם להגדיר כאות לחדשנות, קטפה חברת wix, המספקת פלטפורמה חינמית לבניית אתרי אינטרנט. לחברה שפועלת כבר כעשר שנים יותר משבעים מיליון משתמשים ב-190 והיא מעסיקה כ-800 עובדים, רובם בישראל. זכייה נוספת בתחום המצוינות הוענקה זו הפעם השלישית מאז מתקיים הטקס לחברת טבע.

בפרס מובילה חברתית זכתה דווקא חברה צעירה יחסית - מקאן ואלי, שלקחה על עצמה לחבר בין עולם הפרסום הדיגיטלי לפריפריה הרחוקה בישראל, והקימה סטודיו בישוב מצפה רמון. מאז החלה את פעילותה בנגב גייסה החברה מעל ל- 50 עובדים .

השנה גם בלטו בנוכחותן נשות העסקים הבולטות בישראל, אבל מי שללא ספק גנב את ההצגה, היה מי שהקים פה אין ספור מיזמים, השקיע בסטארט-אפים וגם רשם לא מעט אקזיטים בימי חייו - יוסי ורדי לו הוענק פרס מפעל חיים.