סרגון סגרה עסקאות חדשות בהודו ב-40 מיליון ד'

בשבוע האחרון סגרה החברה עסקאות בהיקף כספי של 40 מיליון דולר ■ שיעורי הרווחיות מעסקאות אלה גבוהים מעסקאות דומות שביצעה החברה בעבר בהודו ■ המניה רכזת מחזורי מסחר גבוהים בניו-יורק

עירא פלטי / צילום: איל יצהר
עירא פלטי / צילום: איל יצהר

שבוע מוצלח עובר על חברת סרגון   הישראלית, החברה השלימה 3 עסקאות בהודו בהיקף כספי כולל של 40 מיליון דולר. המניה מגיבה בהתאם ורושמת עליות שערים מרשימות בניו-יורק תוך שהיא מרכזת מחזורי מסחר גבוהים מהממוצע.

החברה הודיעה היום כי 3 מפעילי תקשורת סלולרית בהודו מרחיבים את שירותי ה-4G שלהם באמצעות הפלטפורמה שלה. לקוחות אלה ביצעו עד כה השנה הזמנות בהיקף של קרוב ל-40 מיליון דולר כשכ-25% ממכירות אלו הוכרו כהכנסות ברבעון הראשון של 2016, והיתרה תוכר ברבעונים הבאים.

מפעילי התקשורת נדרשו לבצע, בזמן קצר, פרויקטי 4G אשר יספקו מענה אמין ויעיל להרחבת קיבולת התקשורת ברשת, ויאפשרו להם לנצל הזדמנויות עסקיות. סרגון הטמיעה אצל ששלושת חברות אלה את מערכת ה-IP-20 שלה.

מערכת ה-IP-20 של סרגון מאפשרת למפעילים להרחיב ולהגמיש את הקיבולת של רשת ה-4G ולמעשה להביא אותה לקיבלות קיבולת גבוהה במיוחד. טכנולוגיית ריבוי הליבות של סרגון מסייעת למפעילי התקשורת לעמוד בצרכי השירות באזורים מאוכלסים במיוחד, בהם סיב תקשורת אופטי אינו קיים וקשה להשיג ספקטרום עבור תמסורת אלחוטית, וזאת באמצעות מתן תמסורת 4G בקצב של עד 1Gbps על גבי ערוץ תדר צר בודד.

"אנו מרוצים מכך שהלקוחות שלנו בהודו מאמצים באופן שיטתי את פלטפורמת ה-IP-20 שלנו במסגרת הפרויקטים שלהם להרחבת הרשתות ל-4G", אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. "אנו מחויבים באספקת פורטפוליו מוצרים באיכות הגבוהה ביותר, העונים על הצרכים הקיימים והעתידיים של הלקוחות שלנו - ומסייעים להם בהשגת יעדיהם העסקיים ובעמידה באתגרים להשגת הערך הגבוה ביותר עבורם".