אחוזת פלייבוי תימכר לשכן ביותר מ-100 מיליון דולר

הקונה - דארן מטרופולוס, בנו של משקיע האקוויטי הפרטי המיליארדר דין מטרופולוס ■ יו הפנר ימשיך להתגורר באחוזה

הפנר ב–1971 תמורת 1.05 מיליון דולר / צילום: רויטרס
הפנר ב–1971 תמורת 1.05 מיליון דולר / צילום: רויטרס

אחוזת פלייבוי תימכר ביותר מ-100 מיליון דולר לשכן, שהוא בנו בן ה-32 של מיליארדר. יו הפנר, מייסד "פלייבוי" האגדי, ימשיך להתגורר בה.

דארן מטרופולוס, מנהל בחברת השקעות הקרויה על שמו ואחד מבעלי חברה בשם Hostess Brands, הוא הקונה של אחוזת פלייבוי ששוכנת ליד ביתו בהולמבי הילס, קליפורניה, מסר נציג של מטרופולוס. נשיא סוכנות נכסים מקומית שייצגה את הצד המוכר, ג'ף היילנד, מסר שהוא עצמו ייצג קונה שהפסיד את העסקה, שהציע "9 סכומים שונים".

מטרופולוס, בנו של משקיע האקוויטי הפרטי דין מטרופולוס, 70, קנה את האחוזה הסמוכה ב-2009 ב-18 מיליון דולר כמעונו הפרטי, והוא מקווה לאחד את שתי האחוזות בסופו של דבר, לפי הודעתו. אחוזת פלייבוי נרשמה למכירה מוקדם יותר השנה ב-200 מיליון דולר.

דארן מטרופולוס "שמח שמר הפנר ימשיך להיות השכן שלו ומרגיש בר-מזל ובעל זכות גדולה על ההזדמנות לשרת כשומר הנכס ההיסטורי הזה", מסרה חנה ארנולד, דוברת של חברת מטרופולוס אנד קומפני.

משפחת מטרופולוס מחזיקה ומוכרת מותגים כמו בירה פאבסט בלו ריבון, שמפניה פרייה ז'ואה, שוקולד גיררדלי, טונה במבה בי, שימורי השף בוירדי ואבקות האפייה קנדן היינס.

"אלה חדשות טובות מאוד. העסקה מדגימה את חוזקו של שוק נכסי היוקרה בלוס אנג'לס", אמר היילנד.

האחוזה בשטח בנוי של 1,900 מ"ר, שהפנר רכש ב-1.05 מיליון דולר ב-1971, כוללת 29 חדרים עם מטבח קייטרינג, מרתף יינות, אולם קולנוע, חדר כושר, מגרש טניס ובריכת שחייה עם תקרה דמוית מערה. היא גם אחד הנכסים הבודדים בלוס אנג'לס עם רישיון לגן חיות, לפי חברת פלייבוי אנטרפרייזז, שהיא הבעלים הרשמי שהחכיר את הנכס להפנר.